mamali132002 گفت:
amir جون این چیزی که من میگم اصلا احتیاجی به trace bitmap نداره چون ما دارم از 3d max فایل swf میگیریم. یعنی ما vector در اختیار داریم دیگه trace bitmap نمیخوایم.
اما در مورد عکسی آوردن object سه بعدی من از یه فاصله بین فلش و 3d max استفاده میکنم اونم after effect هتسش. اون تو effect ها و ... رو میدم بعد به راحتی بدون background وارد فلش میکنم با بهترین کیفیت .
در مورد اینجور کارها استفاده از trace map کیفیت پایینی داره ... اگر از من بپرسید میگم اصلا از trace bitmap استفاده نکنین!
خوب البته اگر بخواهید فایل با کیفیت رو خروجی بگیرید و اینطوری باشه که تمام Effect ها در اون واضح باشن مسلما این خروجی Bitmap هستش ... در واقع یک سری عکس reaster که پشت سر هم قرار می گیرن ...
توی خود برنامه Swift3D که خروجی فلش میده ... و Plugin اصلی import رو هم درست کرده این طوریه ...
شما می تونید دو نوع خروجی رو انتخاب کنید ... یا bitmap و یا Vector ... که البته اگر Vector رو انتخاب کنید ، به خاطر خصوصیات خاص Vector art ، افکت ها خودشون رو نشون نمیدن ... برای مثال خیلی سخت میشه که حالت محو بودن نور ها رو در حالت Vector نشون داد ... یا یه چیزی مثل Shadow ها رو ...