مینی پی سی یا کامپیوتر کوچک

dr2vahid

New Member
این دستگاه‌ها جایگزین مناسبی برای رایانه‌های قدیمی و بزرگ‌تر هستند و به راحتی نیازهای کاربران در همه صنایع را برآورده می‌کنند. این مدل ها نباید به عنوان کامپیوترهای مینیاتوری طبقه بندی شوند. مینی پی سی اینتل شامل NUC، مینی پی سی ایسوس، مینی پی سی Asrok، مینی پی سی گیگابایت، مینی پی سی زوتاک، اسونیک و مک مینی می باشد. مینی مشاهده کامپیوتر گنجانده شده است.
مینی پی سی
همانطور که از نام "مینی" پیداست، مینی پی سی یک مدل انقلابی است که اندازه کامپیوترها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و آنها را به دستگاه های کوچکی تبدیل می کند که می توانیم هر کجا که بخواهیم حمل کنیم.
اجازه ندهید صحبت های کوچک شما را گیج کند. کامپیوترهای کوچک دارای تمام اجزایی هستند که می توانید در یک کامپیوتر رومیزی معمولی پیدا کنید. شامل مادربرد، پردازنده، رم، هارد دیسک و بسیاری از پورت های اتصال است.
تا جایی که استفاده روزانه از این کامپیوترهای کوچک شبیه کامپیوترهای بزرگ است. در واقع، برخی از جدیدترین مدل ها مانند GEEKOM Mini IT8 فتوشاپ را ارائه می دهند. برای اجرای برنامه های سریع مانند Sony Vegas و برخی از بازی های ویدیویی به اندازه کافی قدرتمند است.
کامپیوتر کوچک
کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی و هماهنگی صحیح قطعات است که با توجه به هماهنگی قطعات سازنده راندمان بسیار بالایی را به کاربر می دهد. مینی پی سی ها علاوه بر مصرف برق کم و اندازه بسیار کوچک، با برداشتن قاب، فضای کار بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند و با کاهش هزینه های مصرف برق، نگهداری و نگهداری راحت تری نسبت به رایانه های شخصی و وانت ال جی دارند. بیان می کند که نصب محصول و نصب رم و هارد دیسک کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. علاوه بر این، ویژگی هایی مانند استفاده از حافظه های پرسرعت مانند حافظه SSD و M2، وجود پورت های متعدد و پشتیبانی از چند مانیتور نشان از وجود محصولات قدرتمند و کارآمد در دنیای فناوری دارد.
کامپیوتر کوچک اینتل NUC INTEL
واحد بعدی محاسبات (NUC) خطی از رایانه‌های ارزان قیمت و دستگاه‌های محاسباتی گسسته از اینتل است. سیستم های NUC سطوح باورنکردنی از قدرت و قابلیت استفاده را در یک سیستم جمع و جور و فشرده ارائه می دهند که می توانید با یک دست آن را نگه دارید.
وقتی صحبت از سخت‌افزار می‌شود، احتمالاً راحت‌تر است که یک NUC را به عنوان یک لپ‌تاپ بدون صفحه نمایش و باتری در نظر بگیرید. در واقع، بسیاری از همان فناوری‌هایی که اندازه لپ‌تاپ را کاهش داده و عملکرد را افزایش می‌دهند، در طراحی‌های NUC مورد استفاده قرار گرفتند.
مدل‌های مدرن NUC معمولاً یک یا چند اسلات M.2 دارند و اغلب می‌توانند شامل یک درایو ذخیره‌سازی 2.5 اینچی SATA نیز باشند. مینی کامپیوترهای NUC INTEL تقریباً به طور یکنواخت از ماژول های حافظه 260 پین SODIMM استفاده می کنند و مدل های جدیدتر از حافظه DDR4 پشتیبانی می کنند.

۸ برند برتر مینی پی سی​

با شناسایی برندهای برتر تولید مینی پی سی می توان انتخاب راحت تری در میان مینی پی سی ها داشت. در ادامه لیستی از برترین برند ها آورده شده است.

  • کامپیوتر کوچک اینتل
  • کامپیوتر کوچک ایسوس
  • مینی پی سی اپل
  • مینی پی سی ازراک
  • مینی پی سی گیگابایت
  • مینی پی سی ام اس آی
  • مینی پی سی زوتاک
  • مینی پی سی panache
 

جدیدترین ارسال ها

بالا