میشه به من رای بدی

hamideh_r

New Member
سلام​
میشه خواهش کنم روی لینک زیر کلیک کرده و به داستان و مطلب من رای بدید. اگه لطف کنید و نظر خودتان را هم به انگلیسی بنویسید. فقط ستاره پنجم که زیر مطلب قرار داره را فشار دهید.این داستان واقعی از سرگذشت تحصیل من در اروپاست که به خاطر تحریم ایران با مشکلات فراوانی همراه شده. این یک مسابقه ای است که توسط شرکت سیگما برگزار میشه و من میخواهم با استفاده از این فرصت گوشه ای از رنج دانشجویان ایرانی را در خارج نشان بدهم.
67.gif
67.gif
.
http://www.wherebiobegins.com/contest/my-bio-and-politics
 
آخرین ویرایش:

Ultra3D

Well-Known Member
من که انجام وظیفه کردم
خیلی هم نگران نباش و همه جا خبر بده
مطمئنم که دیگران هم حمایتت می کنن!
 

30min

Banned
حتما دوست داریم اول بشی حمیده عزیز .
من هم بهت رای میدم البته هنوز داستانت رو نتونستم بخونم .
باید برم ببینم داستان از چه قراره ولی با این رفتارها در خارج از کشور با ایرانی ها آشنام و یه جورایی درکت میکنم .
موفق باشی دوست عزیز .
 

deamondisk

Member
سلام دوست عزیز منم رای دادم نظرم یه چیزی همینجوری نوشتم امیدوارم موفق باشی عزیز
 

hamideh_r

New Member
سلام به همه دوستان
متاسفانه وضعیت دانشجویان ایرانی روز به روز داره بدتر میشه و تنها کسانی که میتونن این وضعیت را تغییر دهند خود دانشجوها هستند. مثل دانشجوبان ایرانی در هلند ولی چیزی که مهم است حمایت دیگران است.
 

hamideh_r

New Member
ترجمه داستان را هم برای دوستانی که حوصله انگلیسی خواندن ندارند گذاشتم:
[FONT=&quot] بیولوژی من تقریبا سه ماه قبل وقتی تصمیم گرفتم رشته تحصیلیم را از فیزیک به بیولوژی تغییر دهم، شروع شد. من حدود 2.5 سال است که در اروپا زندگی میکنم و از زمانی که وارد اروپا شدم تلاش کردم در مقطع دکتری [/FONT][FONT=&quot]PhD[/FONT][FONT=&quot]در رشته فیزیک که رشته اصلی من بود پذیرش بگیرم ولیکن به دلیل شرایط سیاسی و تحریم ایران از سوی سازمان ملل و اتحادیه اروپا تمام تلاشهای من با شکست مواجه شد. هر زمان که تلاش کردم در مراکز تحقیقاتی و یا دانشگاه وارد شوم به من گفته شد که دانشجویان ایرانی از تحصیل و یا کار کردن در زمینه فیزیک محرومند. من سیاست مدار نیستم و علاقه ای هم به آن ندارم ولیکن به خاطر آن با مشکلات فراوان و رنجهای زیادی دچار شدم. من همیشه معتقد بودم که علم و دانش باید از سیاست جدا باشد. من کاملا از تحصیل نا امید شده بودم تا ماه فوریه گذشته، زمانی که تصمیم گرفتم رشته تحصیلیم را به بیولوژی تغییر دهم. در حال حاضر در حال کار کردن بر روی توسعه و بهینه سازی تکنیکهای میکروسکوپی و آنالیز تصاویر بیولوژیکی سلولها و بافتهای مختلف کار میکنم. اوایل رشته جدید برایم خیلی نا آشنا و غریب بود ولی کم کم به آن علاقه مند شدم. فکر میکنم که این رشته پنجره جدیدی به دنیای دیگر است.مشاهده تصاویر زیبا و رنگارنگ برای هر کسی میتواند جالب باشد. علاوه بر این یک روشی برای رفع مشکلات و کمک کردن به علم است. پیام اصلی این است که همیشه راههای فراوانی برای کمک کردن وجود دارد و اگر شما صبر و پشت کار داشته باشید، هیچکس نمیتواند شما را از طی کردن آن باز دارد. این آغاز داستان من در بیولوژی است و احتمالا اگر سیگما مسابقه دیگری برگزار کند شما را در جریان پیشرفت کارم خواهم گذاشت.

[/FONT]
http://www.wherebiobegins.com/contest/my-bio-and-politics/[FONT=&quot]
[/FONT]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا