مکمل های مفید برای تناسب اندام و لاغری

وضعیت
موضوع بسته شده است.

banoomod

New Member
تناسب اندام و داشتن رژیم تغذیه ای مناسب یکی از نکات مهم شخصی است که از طرفی باعث بالاتررفتن حس اعتماد به نفس در افراد می شود و از آن مهم تر سلامت فردی را در پی دارد. همه افراد چه زن و چه مرد، در هر سن و سالی که باشند دوست دارند از تناسب اندام خوبی برخوردار بوده و در بسیاری از موارد تمام سعی و تلاش خودشون رو برای رسیدن به تناسب اندام و یا حفظ تناسب اندام انجام می دهند. شك نكنيد كه حفظ تناسب اندام و وزن مناسب، نياز به اراده قوي دارد. اول از همه، شما بايد واقعا بخواهيد موفق شويد. بدون اين ميل، پيش از آن‌كه فرصت استفاده از انگيزه را داشته باشيد، نابود مي‌شود.
لاغری و کاهش وزن برای رسیدن به اندام ایده‌آل بسیار اهمیت دارد. در این بین ورزش و تغذیه صحیح مهمترین عوامل در این راه هستند اما گاهی نیاز به برخی ویتامین‌ها، مواد معدنی و ... برای رسیدن این هدف لازم است. این مواد که کمک کننده ما برای لاغری هستند همان مکمل‌ هستند که به صورت کپسول و قرص لاغری و یا پودر تولید شده اند.

مکملهای لاغری به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند


مکمل های کاهش اشتها


مکمل کاهش اشتها به صورت قرص، کپسول و یا پودر به فروش می رسد. در واقع بهتر است بدانید تمامی این مکملها به کاهش اشتها و کاهش وزن کمک می کنند و تنها صورت ظاهری آنها با هم متفاوت است. بسیاری از افراد حتی بعد از خوردن غذا احساس گرسنگی دارند. یکی از دلایل این امر مقاومت بدن آنها در برابر هورمون لیپین است.

مکمل های چربی سوز یا فت برنر


چربی سوزها (fat Burner) دسته ای از مکمل های پرمصرف در بین ورزشکاران و سایر افرادی هستند که قصد کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافی بدن خود را دارند. این مکمل‌ها بدون نسخه پزشک قابل استفاده هستند اما باید بدانیم که مصرف بی رویه یا اشتباه این مکمل‌ها می‌تواند مضراتی برای ما در پیش داشته باشد.

خرید مکمل لاغری و تناسب اندام


اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال خرید مکمل های لاغری هستید بهتر است بدانید که مطمئن ترین راه برای خرید این مکمل ها، داروخانه های آنلاین فروش مکمل هستند که با مجوز رسمی اقدام به فروش این محصولات می کنند. پس هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید تا خدایی نکرده با خرید مکمل های تقلبی دچار ضرر مالی و یا جانی نشوید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا