تله یعنی غیر واید
مثلا لنز 100 85 50حتی 200
اینا تله هستن
35 و 28 و 23 و ... واید
فکر کنم یه مقدار لنز تله تر موتور رو بیشتر رو بکگراندت مچ میکنه
بهتره موتور وسط کادر قرار بگیره الان 30% رندرت آسفالته
اون قسمتو کراپ کنی بهتره
شاید یشه یه مقدار هم آسمون رو بیشتر دید
پرسپکتیوت درست مچ شده (نقطه گریز و خط افق )
در کل بیسته
فرشید جون مرسی از اطلاعات کاملا مفیدت.
رندر اصلاحی خیلی بهتره
ببین رضا جان
اون دونه های آسفالت یه مقدار به نظر درشت میان
شاید موتورت باید یه مقدار دورتر مستقر بشه
کلا با یه بکگراند دیگه هم تست کن
این کار ارزش تاپ رو داره
بیشتر روش کار کن
متریال لاستیک جای کار داره
مرسی .نظر لطفته داداشی. راستش قراره یه رندر یگه ازش بگیرم اما کمی متفاوت تر از این .
اون بک گراند رو یکی از دوستان خوب بهم داده بود. البته تعدادی عکس بودش اما من از این یکی خوشم اومد.
در مورد بک گراند اون چند تا بک گراند رو که بهم پیشنهاد کردی رو حتما استفاده میکنم.
راستی اون متریال لاستیک از متریال خود فرای بودااا. نمیدونم اگه بد شده عوضش میکنم.
مرسی.
سلامرضا جون.
نکنه تو قوطی شما همه چی هست و رو نمیکنی. موتور جالبی شده. من از موتور خیلی سرهای فنی در نمیارم اما یه چیز های جالبی توش دیدم. اگه خواستی بعدا یه موتور دیگه برنی یا !!! میتونی اینو هم بشنوی. ( یا گوشهاتو بگیر ویا اعصابتو آماده کن مهندس)
اول این که صفحات تخت و بزرگی داره که میتونه با نقش برجسته یا برچسب یا از اون کارایی که رو هارلی دیویدسون نقاشا میکنن یه حالت خفن و حرفه ای تر پیدا کنه.
دیگه اینکه اون خط قطری که حجم های درشت جلو و پایین رو از عقب و بالا جدا میکنه منو به این فکر انداخت که میتونی حرکت سینوسی و مواج فرمها که به شکل دنباله تو مدل به چشم میخوره رو به قسمت جلو پیوند بدی. البته خب شما احتمالا یه کار موجود رو مدل کردی اما من عادت دارم همه چی رو شبیه کاراکتر و موجود زنده ببینم. فرض کن موتور گاست رایدره فقط فرمش یه چیز دیگه هست. شعله های زبانه ای فرمی میتونه از چرخهای جلو و نزدیک زمین فرو بره و به اون دنباله ها که الان پشت کار هست برسه. سوارش هم میتونه تو اون شعله ها باشه. در واقع پاهاش نمیسوزه دیگه. شعله هایی آلیاژی میتونه قدرت و سرعت موتور و سوارش رو به رخ بکشه و یه پوستر جذاب برا مارک موتور باشه.
اگه خواستی اسپرت کنی موتورو من رنگهای زنبور وحشی و کوسه رو پیشنهاد میدم. سر موتور به نظرم به این دو حیوون میخوره. مثلا میشه تو رنگهای لکه ای سیاه و زرد و نارنجی خشونت و سرعت رو نشون داد.
در مورد رندر قدیمی هم مناسب هست و صنعتی ولی با دستکاریت جدیدیه خیلی کاری تر و حرفه ای تر به نظر میاد. فقط یه نکته تو بازسازی و دستکاری یه تصویر قدیمی اینه که شما معمولا مثل همین کار میای عناصر کم اهمیت کار رو با امکانات بهتر عوض میکنی. مثلا اینجا رنگهای عادی رو با طیف های نزدیک به هم و حال و هوای سه رنگه جا به جا کردین. این محدودیت کار رو محکم تر میکنه اما یه چیزایی رو ازش میگیره.
اگه رو کاری که اینجوری عوض شده لایه هایی از گرافیک مکمل بیاری ارزش کار نهایی به مراتب بالاتر میره و انگار از اول همونجوری هدفگیری شده بوده. رندرهای مکمل با متریال متفاوت. ماسک ها . لکه های تخت یا طیف های اتخابی خاص. اضافه کاری روی محیط برای مهمونی پرشکوه تر چشمها و از کارهای دیگه ای که خودت میدونی میشه کمک گرفت تا اون حد کمال جلوتر بره و غنای کار اینقدر زیاد بشه که چند لایه آدم رو میخکوب کنه و به حیرت مشغول کنه.
پر کردن شکافهای ریز باعث میشه روی زمین لیز بخوری و این یخ واقعی اصطکاک چشمها رو کم و کمتر میکنه.
شاد باشی استاد موتوری!
یا علی
علیک سلامبرهانی جون.
خوبی؟ آقا تو کار بسیار خوبی میکنی که میخوای بیای رو اعصاب من. من که واقعا لذت میبرم از این کارت...
در مورد پیشنهادات ، خیلی پیشنهاد خوبی هستش حتما ازشون استفاده میکنم.
شاد باشی.
قشنگ شده
ممنون
تبریک تبریک تبریک واقا عالی ا ولی رندر و تنظیمات دوربین همون طور که دوستان گفتن جای کار داره
مرسی پوریا جون. چشم اونا رو هم حتما در رندر جدیدم اصلاح میکنم.
سلام آقا رضا کاره خیلی خوبی شده ایراد لنزو و متریال که دوستان گفتن به نظر من یه ذره به سمت مخالف دوربین خمش کنی انگار که روی جکه و لاستیک جلورو یه ذره کج کنی جلوه بیشتری می گیره موفق باشی
سلام سعید جون. مرسی. راستش خودم میخواستم حالت جک رو بدم بهش اما دوست داشتم تو این صحنه کج نباشه. مرسی
مدلینگ موتور خیلی خوب شده
امین جون مرسی داداش. قابل شما رو نداره