Peyman-Pop
Active Member
در ميان موتورهاي جستجو، گوگل، بيشترين توجه را به خود جلب كرده است، مخصوصا با اولين پيشنهاد عمومي براي افزايش ظرفيت ايميل. اما داده هاي جديد شركت تحقيقاتي Forrester درباره عادت هاي جستجو نشان مي دهد كه ياهو هنوز بخش اعظمي از اين فعاليت را به عهده دارد.
به نقل ازPCWorld ، در براوردي كه شركت Consumer Technographic به رهبري شركت Forrester و از 60 هزار خانواده آمريكاي شمالي انجام داده است، آمده كه اخيرا استفاده از ياهو به عنوان موتور جستجوبا موتور جستجوي قدرتمند گوگل برابري مي كند.
هر يك از اين موتورهاي جستجو40 درصد از جستجوگران شبكه را به خود اختصاص داده اند، جستجوگراني كه حداقل يكبار در هفته از سايتهاي جستجو و درگاهها براي جستجواستفاده مي كنند.
آقاي جورج كلوني، رئيس شركت Forrester معتقد است كه استفاده از موتور جستجوگر ياهو در سه ماهه اول سال 2005 بيشتر از موتور جستجوگر گوگل خواهد بود.
منبع خبر: فناوری اطلاعات ایران
به نقل ازPCWorld ، در براوردي كه شركت Consumer Technographic به رهبري شركت Forrester و از 60 هزار خانواده آمريكاي شمالي انجام داده است، آمده كه اخيرا استفاده از ياهو به عنوان موتور جستجوبا موتور جستجوي قدرتمند گوگل برابري مي كند.
هر يك از اين موتورهاي جستجو40 درصد از جستجوگران شبكه را به خود اختصاص داده اند، جستجوگراني كه حداقل يكبار در هفته از سايتهاي جستجو و درگاهها براي جستجواستفاده مي كنند.
آقاي جورج كلوني، رئيس شركت Forrester معتقد است كه استفاده از موتور جستجوگر ياهو در سه ماهه اول سال 2005 بيشتر از موتور جستجوگر گوگل خواهد بود.
منبع خبر: فناوری اطلاعات ایران