DaDaDooDoo
کاربر VIP
اولین سوالم در مورد اون فانکشنی هست که محیط رو آپدیت می کنه . می خوام بدونم حلقه بر چه اساسی تکرار می شه ؟ و اصلاً چرا حلقه تکرار ؟
برای این که در هر لحظه می بایست تمامی اشاء موجود از نظر مواردی که درون for هست چک و به روز رسانی شونداولین سوالم در مورد اون فانکشنی هست که محیط رو آپدیت می کنه . می خوام بدونم حلقه بر چه اساسی تکرار می شه ؟ و اصلاً چرا حلقه تکرار ؟
for (var bb:b2Body = m_world.m_bodyList; bb; bb = bb.m_next)
خوب بله مشکل اول حل شد ، ممنون . اما سوال دومم اینه که userData نوع آبجکت های محیط رو برمی گردونه ؟ من اون عدد 30 رو که در حلقه قرار داره (BB.m_userData.x = BB.GetPosition().x * 30) هم به 3 و هم به 300 تغییر دادم ، اما تفاوتی احساس نکردم . این کد دقیقاً چی کار می کنه ؟
ممنون .
. ببین این تابع update کارش اینه که وقتی یه ابجکت چپ و چوله* می شه سریع جهان رو برای این چپ و چولگی آماده کنه خوب این چپ و چولگی هم با استفاده از مختصات ابجکت که همین x , y هست اعلام می شه دیگه . قسمت سمت راست کد می گه که مختصات x یا y ابجکت رو بگیر و اون رو با مقدار فعلیش جایگزین کن و چون این تابع هم به صورت enter frame داره اجرا می شه همینطور این اتفاق می افته .من عددها رو که تغییر می دم کاملا تفاوت رو حس می کنم !!











