DaDaDooDoo
کاربر VIP
اولین سوالم در مورد اون فانکشنی هست که محیط رو آپدیت می کنه . می خوام بدونم حلقه بر چه اساسی تکرار می شه ؟ و اصلاً چرا حلقه تکرار ؟
برای این که در هر لحظه می بایست تمامی اشاء موجود از نظر مواردی که درون for هست چک و به روز رسانی شونداولین سوالم در مورد اون فانکشنی هست که محیط رو آپدیت می کنه . می خوام بدونم حلقه بر چه اساسی تکرار می شه ؟ و اصلاً چرا حلقه تکرار ؟
for (var bb:b2Body = m_world.m_bodyList; bb; bb = bb.m_next)
خوب بله مشکل اول حل شد ، ممنون . اما سوال دومم اینه که userData نوع آبجکت های محیط رو برمی گردونه ؟ من اون عدد 30 رو که در حلقه قرار داره (BB.m_userData.x = BB.GetPosition().x * 30) هم به 3 و هم به 300 تغییر دادم ، اما تفاوتی احساس نکردم . این کد دقیقاً چی کار می کنه ؟
ممنون .
من عددها رو که تغییر می دم کاملا تفاوت رو حس می کنم !!