مهندسی معکوس برای ساخت ماده ی شيشه اي برای همه ی نرم افزارها و همه ی موتور رندرها!!!

taghi abbas

Well-Known Member
سلام حامد جان . ممنون از آموزشهات. خیلی به دردم خورد . اجرت با خدا. حیف که هر قسمت آموزش یه دکمه ی تشکر داره...
 

goodzila46

Active Member
با سلام خدمت اساتید، ما هم دست و صورت نشسته می خوایم وارد بحث بزرگترا بشیم. استاد از اون جایی که خوب تکنیکی که شما می فرمایید کاربرد بسیار محدودی داره و از اونجایی که اصلاً حالت طبیعی به کار نمی ده ، حداقل توی تستی که من انجام دادم اینطور بود، من فکر می کنم تکنیک شما بیشتر یاد آور این نکته بود که می شه با این کار مقدار زیادی توی کاهش نویز و زمان رندر جهت محاسبات نور و ضریب شکست صرفه جویی کرد، اما بنده هم ترجیح می دم تا محاسبات بصورت کاملاً طبیعی سیر خودش رو طی بکنه !! چون به هر حال وقتی مسئله طبیعی بودن کار باشه ، باید این موضوع رو بپذیری که صرفاً باید در مکان های خیلی کم اهمیت از این ترفند استفاده کرد، کما اینکه نیازی هم به استفاده از مپ توی کانال اپاسیتی و تنظیمش هم نیست و فقط کافیه با کلیک راست روی جسم خاص مقدار ویزیبیلی تی اون رو بصورت انفرادی و یا گروهی تنظیم کرد تا دیگه بقولی ما هم یه حرف جدید زده باشیم.

نمی دونم صحبتم واضح بود یا نه اما نتیجه می شه اینکه این ترفندی که مطرح کردید باعث شد اتفاقای خوب زیادی اینجا رقم بخوره، من خیلی امیدوارم که شما اساتید یک تاپیک جهت آموزش ساخت متریال بصورت حرفه ای ایجاد بکنید و ما هم یه عمر دعاتون کنیم.
 

hamed.f

Well-Known Member
سلام
خيلی ممنونم از توجهتون:rose:
مهم اينه که اين روش هم به عنوان يک روش متفاوت تو ذهنمون باشه که هر وقت خواستيم ازش استفاده کنيم.
البته يه روش کاملاً کاربردی و نا محدود هستش،وقتی مکسول که يک موتور کاملاً فيزيکی هست،اين روش رو به عنوان يک روش اصلی قبول داره.vray که ديگه...
حالا با توجه به مهارتی که از شما سراغ دارم نبايد به مشکلی بر بخوريد،خيلی خلاصه عرض کنم که من تو همه ی موارد گفته شده نتيجه ی کاملاً مطلوب رو ميگيرم،يعنی 99 در صد رندر نهاييم همونی هست که با روش معمولی ميسازمش و مطمئنم که شما هم ميتونيد...
در مورد آموزش بايد منو ببخشيد،چون هم وقتم خيلی کمه هم اينکه خيلی وقته که با vray کار نمی کنم و اطلاعاتم ديگه فرسوده شده!!!:green::rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا