مهم | نرم افزار Skype خود را به روز کنید !

Parham

Well-Known Member
شرکتSkype ، نرم افزار تلفن اینترنتی و پیغام رسان خود را به روز کرد و از تمامی کاربران خود درخواست کرده است تا برای از بین بردن خطرات و مشکلات امنیتی ، هرچه سریعتر نسخه جدید نرم افزاراین شرکت را دریافت و جایگزین نسخه قبلی کنند. تا با این کار، دوباگ امنیتی موجود درآن را برطرف سازد.
این شرکت اعلام کرد که افراد مخرب می توانند با استفاده از حفره های امنیتی شناسایی شده درنسخه های 1.1 تا 4.1 نرم افزارخدمات تلفن اینترنتی این شرکت ، لینک های ساختگی و تقلبی راایجاد کرده و کاربران را نسبت به کلیک کردن برروی آن ها ترغیب کنند و با استفاده از این نقص، کنترل کامل کامپیوتر کاربران را از راه دوردردست بگیرند . این مشکل که درماه پیش به صورت دیگر برطرف شده بود اینبارتنها برروی نسخه مربوط به ویندوز تاثیر می گذارد.
در آسیب پذیری دوم برروی تمامی نسخه های Skype تاثیر می گذارد، اما تنها باعث وقوع حملات بازدارنده سرویس می گردد.
این شرکت اعلام کرد تمام نسخه های قدیمی این برنامه دارای این مشکل هستند و نسخه های جدید برنامه خود را برای سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش ، لینوکس و ویندوز موبایل منتشر و دردسترس قرارداد.
لازم به ذکر است ، شرکت ارایه دهنده خدمات امنیتی Secunia ، حفره های امنیتی شناسایی شده را بسیار بحرانی و خطراناک اعلام کرده است و به استفاده کنندگان این برنامه توصیه می کند تا هرچه سریعتر نسبت به دریافت نسخه جدید و به روز کردن نرم افزار این شرکت اقدام کنند.
درحال حاضر درهرلحظه بیش از دو میلیون نفر از خدمات تلفن اینترنتی Skype برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند و از زمان ایجاد خدمات تلفنی این شرکت در سال 2003 تاکنون ، بیش از 150 میلیون نفر این نرم افزار را از وب سایت آن دریافت کرده اند.

دریافت : آخرین نسخه به روز شده برنامه برای سیستم عامل های مختلف
منبع خبر : دنیای IT
 

Parham

Well-Known Member
برای دوستانی‌ که نسخه آخر مربوط به ویندوز را می خواهند دریافت کنن، لینک دانلود را در همین تاپیک میزارم که راحت باشن ...

دریافت : Skype 1.4 | For Windows

» حتما اگر روی سیستم نسخه های قدیمی این برنامه را دارید، ارتقا و به روز کنید چون من مشکلاتی‌ که ایجاد می‌کنه را بر روی سیستم دوستان دیدم ...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا