مهم ترین لوازم جانبی خودرو برای سفر

enasb

New Member
وقتی فصل تابستان فرا می رسد، سفر کردن به یک روتین فصلی تبدیل می‌شود و باید بیشتر مراقب ماشین خود باشید. زیرا گرما می تواند اثرات مخربی روی آن بگذارد. از جمله این اثرات می توان به ساییدگی قطعات داخلی و خارجی خودرو و تاثیر بر روی موتور خودرو اشاره کرد. گرمای هوا علاوه بر تاثیر مخرب بر روی قطعات پلاستیکی داخل و خارج کابین خودرو، موتور خودرو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. و باعث استهلاک آن خواهد شد. بنابراین باید در فصول گرم سال با دقت بیشتری از خودرو خود مراقبت کنید تا از آسیب در امان باشد و هزینه های گزافی به شما تحمیل نکند. این مراقبت ها شامل استفاده از یک سری لوازم تابستانی است. کاربردی ترین لوازم خودرو در تابستان را که مناسب برای سفر است معرفی می کنیم که ضبط ماشین از مهم ترین آن است. همچنین می توانید لوازم جانبی خودرو با کیفیت را از سایت اینصب خریداری کنید.

معرفی لوازم جانبی تابستانی خودرو​

ضبط ماشین​

اصلا نمیشه به مسافرت فکر کرد اما از داشتن ضبط ماشین صرف نظر کرد. حتما ضبط ماشینی که تهیه می‌کنید دارای پورت USB و همچنین پورت AUX باشه به علاوه بلوتوثی بودن ضبط ماشین خیلی مهمه. تو سایت فروشگاهی اینصب ارزان ترین ضبط ماشین ها با کیفیت بالا و ویژگی های بسیار قابل مشاهده است.

هدلایت خودرو​

برای سفر و جاده های طولانی مخصوصا رانندگی در شب، اولویتتان حتما خرید هدلایت خودرو باشد. با هدلایت خودرو می توانید طول مسافت بیشتری از جاده را ببینید و این رانندگی را برایتان راحت تر می‌کند و از خستگی چشمهایتان جلوگیری می‌کند.

برچسب های رنگی شیشه اتومبیل​

این برچسب ها با درصدهای مختلف در بازار موجود هستند و از ورود نور مستقیم خورشید به خودروی شما جلوگیری می کنند و در نتیجه گرمای آزاردهنده فضا را کاهش داده و عملکرد بهینه تهویه را بهبود می بخشند. سیستم. ماشین ها هم کمک می کنند. اگر تا ابد نمی توانید تاریکی داخل ماشین را تحمل کنید، از این برچسب ها کمک بگیرید. در غیر این صورت، از آفتابگیر اتومبیل استفاده کنید.

روکش صندلی و پشتی گردن​

رانندگی در مسافت های طولانی نیاز شما به راحتی و آسایش در هنگام رانندگی را افزایش می دهد و این راحتی عملکرد شما را در کنترل خودرو بهبود می بخشد. در فصل تابستان باید از وسایلی استفاده کنید که تاثیر گرمای سوزان هوا بر بدن و عملکرد ذهن و بدن شما را کاهش دهد. از موثرترین و مهم ترین این وسایل می توان به روکش صندلی ها و تکیه گاه های مخصوص گردن اشاره کرد. هنگام انتخاب این وسایل توجه داشته باشید که محصول مورد نظر چسبندگی را کاهش می دهد و بین صندلی و بدن شما فضایی ایجاد می کند تا هوا جریان داشته باشد و در نتیجه از تعریق شما جلوگیری کند. تمامی لوازم جانبی که تکیه گاه مسافران محسوب می شوند باید چنین فرآیندی را در عملکرد خود لحاظ کنند. رانندگی با خستگی جسمی و روحی قطعاً برای شما دردسر ایجاد می کند.

سیستم تهویه مطلوب​

موثرترین محافظت از شما و سرنشینان خودرویتان در برابر گرمای سوزان تابستان چیزی نیست جز یک سیستم خنک کننده قوی و هوشمند. سیستم تهویه مطبوع خودرو شامل قطعات مهم مانند کولر، بخاری، ACC، کولرهای صندلی و ... که این سیستم تهویه در فصل تابستان نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارد. در گرمای هوا، رادیاتور وظیفه تنظیم دمای موتور و کابین خودرو را بر عهده دارد. بنابراین در فصل تابستان باید بیشتر مراقب رادیاتور خودرو باشید و سیال یا مایع خنک کننده آن را به طور مداوم کنترل کنید، در صورت کاهش سطح مایع خنک کننده، عملکرد سیستم تهویه مطبوع مختل می شود.

مانیتور ماشین​

مانیتور خودرو یک سخت افزار خروجی نمایشگر است و یکی از محبوب ترین لوازم جانبی خودرو است که در برخی از خودروهای لوکس به صورت فابریک موجود است. کاربردهای مانیتور خودرو در مسیریابی، کنترل دنده معکوس، تماشای فیلم و غیره است..

دوربین ماشین هوشمند​

دوربین هوشمند خودرو دوربینی است که تمام رویدادهای بیرون و داخل خودرو را ضبط و نگهداری می کند. فرقی نمی کند در حال رانندگی هستید یا ماشین خود را پارک کرده اید، دوربین هوشمند خودرو به هر حال حوادث را ثبت می کند. در بسیاری از کشورها استفاده از دوربین های هوشمند خودرو به یک فرهنگ تبدیل شده است. از جمله مزایای آن ثبت لحظات و خاطرات داخل خودرو و ثبت تصادفات و حوادث ایمنی است..

اما یکی از مهم ترین لوازم جانبی خودرو دوربین هوشمند و مانیتور خودرو است که محدود به زمان و مکان خاصی نیست و استفاده از آن همیشه ایمنی را افزایش می دهد. از ماشین و سرنشینان آن مجازات خواهد بود. روبیکس در انتخاب و خرید بهترین و با کیفیت ترین محصول همراه شما خواهد بود.

یخچال گرمایش و سرمایش خودرو​

ایده یک یخچال کوچک در داخل ماشین در روزهای گرم تابستان برای خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی در طول سفر بسیار خوشایند است!

این یخچال معمولاً 7.5 لیتری است و قابل نصب بر روی کنسول، صندلی یا صندوق عقب خودرو می باشد.منبع برق این یخچال با اتصال به فندک خودرو و این یخچال تامین می شود. دارای فندک کابلی 180 cm یکی از مزیت های این یخچال قابل حمل بودن با بند است تا بتوانید هنگام راه رفتن و نشستن هر جایی آن را با خود ببرید. روی درب آن وجود دارد. همچنین مکانی برای نگه داشتن لیوان است تا بتوانید به راحتی از نوشیدن نوشیدنی لذت ببرید..

خرید آنلاین قطعات خودرو!

امروزه با گسترش اینترنت و دنیای ارتباطات، کارهای زیادی بر اساس اینترنت انجام می شود. یکی از این موارد خرید است. خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود و می توانید خریدی دلپذیر و خستگی ناپذیر داشته باشید. البته نکته مهم در خرید اینترنتی خرید از سایت های معتبر و دارای مجوز است. در زمینه خرید اینترنتی لوازم خودرو، سایت هایی مانند روبیکس از بهترین ها در این زمینه هستند که با ارائه لوازم جانبی خودرو با کیفیت، لذت خرید اینترنتی مطمئن را برای شما ماندگار می کنند..
 

جدیدترین ارسال ها

بالا