سرویس کولر آبی در پرند – تماس با شماره 09105254154

seo2024

New Member
سرویس کولر آبی در پرند یکی از خدماتی است که توسط مجموعه آسان پکیج ارائه می شود. آیا تا حالا برایتان پیش آمده که کولر آبی شما وسط تابستان خراب شود و ندانید که برای تعمیر آن باید چکار کنید؟ آیا می دانید با سرویس به موقع کولر آبی احتمال خرابی آن را به حداقل می رسانید؟
خدمات مناسب کولر آبی، از سرویس آن تا تعمیرات کولر آبی، یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های افراد در فصول گرم سال است. همه افراد دوست دارند تا با کمترین هزینه سرویس کولر آبی و تعمیرات آن را انجام دهند. همچنین نیاز دارند تا این سرویس و تعمیرات کولر آبی در کمترین زمان ممکن اتفاق بیفتد. یکی از خدمات مجموعه آسان پکیج تعمیر و سرویس کولر آبی در پرند است. دانش و تخصص این تیم مجرب و هزینه مناسب خدمات این گروه، همواره سبب رضایت مشتریان بوده است.

تماس با ما
پشتیبانی 1 : 09105254154

پشتیبانی 2 : 09370676951



سرویس کولر آبی در پرند​

سرویس کولر آبی در پرند تنها با یک تماس قابل انجام است. خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.
باید به این نکته توجه داشته باشیم که کولرهای آبی همچنان یکی از پرمصرف ترین سیستم های تهویه هوا در ایران به شمار می روند و همین موضوع اهمیت شناخت ایرادات احتمالی در این وسیله و نحوه تعمیر آن را نشان می دهد. به همین دلیل می توانید به سرویس های دوره ای و منظم سالانه به راحتی از هزینه های سنگین تعمیر کولر آبی جلوگیری کنید.

مراحل سرویس کولر آبی:

1- اطمينان از عدم اتصال فاز به کولر و خاموش بودن آن
2- تعویض پوشالها با توجه به سايز آن (قبل از جاگذاري بهتر است پوشالها خیس شود): پوشال مناسب کولر خود را با توجه به پلاک آن خریداری کرده و جایگزین نمایید. همانطور که میدانید بهتر است پوشال های کولر آبی را به صورت ساله تعویض کنید، زیرا با گذشت زمان پوشال ها کیفیت اولیه خود را از دست می دهند و بعلت وجود باکتری برای سلامتی ساکنین ساختمان مضر می باشد.
3- زدودن گرد و غبار دينام و پمپ و روغنکاری آنها (روغن كاري ٢ ياتاقان الكتروپمپ ضروري است): بر روی شفت های پره هایی که عامل هوادهی می باشند دو یاتاقان وجود دارد که با خشک شدن به مرور زمان شروع به صدا دادن می کند.
4- آچاركشي و اطمینان از محکم بودن پیچ و مهره ها و اتصالات: پیچ و مهره های پایه های یاتاقان، الکتروموتور، بدنه و سایر تجهیزات را آچارکشی کنید.
5- بررسی شل یا سفت بودن تسمه کولر آبی
6- نظافت و شستن كف و ديواره هاى كولر: همانطور که در مقاله روش های از بین بردن رسوبات کولر آبی گفتیم یکی از دلایل اصلی در خرابی و بروز مشکلات بیشتر در قطعات کولر آبی وجود رسوبات در بدنه و پوشال های آن است.
7-چک کردن برزنت كانال براى نبودن درز: هر گونه درز در برزنت هوای خنک را به بیرون انتقال می دهد یا هوای گرم محیط را به داخل مکش می کند و بازدهی کولر را کاهش می دهد.
8- كنترل شلنگ آب و تعويض آن در صورت خشك شدن يا درز داشتن و نظافت ناودان ها مسير آبرو در جهت هدايت بهينه آب
9- كنترل سلامت موتورها (آب تخليه شده باشد) با روشن كردن كليدها
10- گرفتن لقي بيش از حد موتور با واشر مخصوص
11- تميز كردن شناور، تنظيم و كنترل عملكرد
12- روشن كردن كولر، بازديد كامل و اطمينان از كاركرد بی نقص تمام قطعات.

سرویس کولر آبی در پرند

سرویس کولر آبی در پرند

هزینه سرویس کولر آبی​

هزینه سرویس کولر آبی در پرند با توجه به قطعات به کار رفته محاسبه می شود. با این حال شما می توانید به راحتی و قبل از اینکه اقدام به سرویس کولر آبی خود نمایید تنها با یک تماس از این هزینه ها مطلع شوید. اغلب افراد یا شرکت‌ها عقیده دارند که برای تعمیرات و سرویس کولر آبی در پرند، نمی‌توان هزینه دقیقی را ارائه کرد؛ زیرا کولرهای مختلف، از نظر نو بودن یا میزان کارکرد، میزان نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و غیره تفاوت دارند و به همین دلیل نمی‌توان یک قیمت و نرخ سرویس کولر آبی واحد در نظر گرفت.
با این‌حال، مجموعه آسان پکیج با ارائه جدول قیمت‌ها و همچنین توضیحات لازم، نه‌تنها هزینه‌ها را به‌صورت شفاف بیان می‌کند، بلکه این اطمینان را به شما می‌دهد که تعمیرات کولر آبی و سرویس آن با کمترین هزینه ممکن، انجام شود و در نهایت از دریافت خدمات، راضی باشید. شما می توانید برای اطلاع از این قیمت ها و همچنین دریافت مشاوره رایگان به راحتی با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا