خرید مواد دندانپزشکی با ارسال سریع

سایت مواد دندانپزشکی دنتیوا با هدف رفع نیازهای دندانپزشکان محترم در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی اورجینال خارجی و ایرانی فعالیت خود را شروع کرده است. فروشگاه اینترنتی مواد دندانپزشکی دنتیوا نماینده فروش محصولات برندهای مطرحی چون توکویاما، الترادنت، ایوکلار، بیسکو، اف جی ام، کبالت، جی سی و … است.

پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی​

پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی از میان انواع مواد ترمیمی و اندو، انواع کامپوزیت ها(کامپوزیت ایووکلار، کامپوزیت توکویاما، کامپوزیت الترادنت)، مواد بلیچینگ هوم و آفیس(بلیچینگ هوم الترادنت)، مواد باندینگ دندان، سیلر دندانپزشکی، آمالگام دندانپزشکی، گوتا پرکا و … می باشد.

خرید اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی​

خرید اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی انتخاب بسیاری از دندانپزشکان و کلینیک های دندانپزشکی است. مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، انتخاب یک فروشگاه معتبر و باسابقه است که با خیال راحت بتوان از آن خرید کرد.

دنتیوا؛ دستیار دندانپزشکان در تامین ابزار و مواد دندانپزشکی​

ما در فروشگاه مواد دندانپزشکی دنتیوا سعی کردیم تا مواد و تجهیزات مورد نیاز حوزه‌های مختلف دندانپزشکی را پوشش دهیم و یک مجموعه کامل را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین سعی کردیم با ارائه توضیحات کامل درباره هر محصول، مقایسه محصولات برندهای مختلف را برای‌ شما راحت‌تر از قبل کنیم! شما می‌توانید صفر تا صد مواد دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز مطب خود را به آسانی از فروشگاه دندان پزشکی دنتیوا تهیه کرده و خیالتان از بابت کیفیت کالا راحت باشد.

خرید اینترنتی مواد دندانپزشکی دنتیوا​

خرید اینترنتی مواد دندانپزشکی از دنتیوا مزایای زیرا را به همراه دارد:
ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن: دنتیوا برای رفع نیاز های دندانپزشکان در سریع ترین زمان ممکن، سفارشات ثبت شده قبل ساعت 15 را در همان روز با پیک اتحادیه ارسال می کند. ارسال به شهرستان هم در حال حاضر از طریق تیپاکس و چاپار است و مدت زمان تحویل مرسوله بسته به شهرستان ‌و شهر مقصد ۲۴تا ۴۸ ساعت میباشد.
ارسال فوری به شهرستان: در صورت نیاز فوری به سفارش مورد نظر، بعد از ثبت و تایید پیش فاکتور از جانب شما تا قبل از ساعت ۱۲، سفارش مورد نظر به شرکت های اتوبوس رانی و یا تاکسیرانی برون شهری تحویل داده شده و میتوانید سفارش خود در در همان روز تحویل بگیرید.( هزینه ارسال به پایانه های مسافربری برعهده شما می باشد.
ارسال رایگان مواد دندانپزشکی: با خرید بالای 10.000.000 تومان از مجموعه دنتیوا ارسال سفارش شما به تمام نقاط ایران از طریق تیپاکس و چاپار رایگان می باشد.

نحوه خرید مواد دندانپزشکی دنتیوا​

  1. خرید از سایت دنتیوا
  2. ارسال سفارش به واتس اپ دنتیوا به شماره ۰۹۱۲۶۰۷۳۹۴۱
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش دنتیوا : ۰۲۱۶۵۸۷۰۲۴۵
برای اطلاع از جدیدترین ابزار و مواد دندانپزشکی، موجودی‌ها و تخفیفات تجهیزات دندان پزشکی می‌توانید ما را در سایت و اینستاگرام دنتیوا دنبال کنید.
دنتیوا؛ پشتیبان و دستیار اول مطب شما
 

جدیدترین ارسال ها

بالا