ملک سلیمان رو با چه نرم افزاری کار کردند؟

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
سلام به دوست خوبم amin4d

در مورد RayFire و فیلم 2012 هم با ید بگم یه سری به سایت rayfirestudios.com بزن تا خودت با چشمات ببینی!!!
همچنین به سایتهای زیر هم سر بزن.


و به عکسهای زیر توجه کن و ببین که با مکس کار کردند!!!

Photo 1
Photo 2
Photo 3
photo 4


در ضمن در مورد volumeBreaker باید بگم این پلاگین فقط برای تقسیم کردن و تکه تکه کردن آبجکتها به کار می رود نه داینامیک و فاقد شبیه سازی است(من خودم با این پلاگین کار کردم).

دوست عزیزم Sharin
در مورد دی وی دی هم من خودم هم از سایت p30world خریدکردم اما عناوین جدید و به روز را ندارد,در تهران و ساختمان پایتخت جدید ترین آموزشها در هر زمینه و از هر شرکتی,حلقه ایی 5 هزار تومان عرضه می شود اگر باور نمی کنی بیا تهران و خودت ببین.

لطفا لینک کارها,وبلاگ و سایت خودتون را در زمینه VFX و 3D بزارید(اگر دارید).

موفق باشيد:green:

بابت لینکا ممنونم. جالب بودن.
راستی من که نگفتم از مکس توی 2012 استفاده نشده، خب نمونه اش همین پلاگین volumeBreaker که با مکس کار می کنه و از اون و در نتیجه از مکس توی این ساخت این فیلم ازش استفاده شده. من گفتم ندیدم جایی گفته بشه از پلاگین RayFire توی این پروژه استفاده شده. دیدی که توی لینکی که من داده بودم توی سایت cgsociety که بزرگترین سایت گرافیک سه بعدیه جهانه در مورد فیلم 2012 که توضیح داده بود حتی یه اسم از MAx نیاورده بود.
در مورد توضیحی هم که در مورد پلاگین volumeBreaker دادی ممنون، من اطلاعی نداشتم در این مورد.
راستی اگه نمونه کارای منو خواستی ببینی توی گالری همین جا هست می تونی با یه سرچ ساده پیداشون کنی و ببینی. علاوه بر اون چند تا از نمونه کارام رو می تونید لینکشو توی امضام ببینی. اونجا که نوشتم My Works. می تونی نمونه کارای منو ببینی.
موفق باشی.
 

Mandana

Active Member
من سایت maxon رو نگاه میکردم دیدم به bodypaint 3d هم اشاره کرده ... راجع به اینم میشه توضیح بدین؟


بعدش میخواستم ببینم منظورتون از کامپوزیت چیه؟ :green:
بادی پینت بیشتر از اسمشم مشخصه باسه یو وی و تکستچرینگ هست و به نظرم واقعن سرتر از تمام نرم افزارهای مشابه عمل می کنه ^.-
این کاراکتر های فیلم هالک که اتود کارها با ارون سیمز بود با بادی پینت تکستچر داده شده.تکستچرهاش معرکه اند:rose:

اینجا چند نمونه اش هست:
http://www.google.com/images?um=1&hl=en&client=firefox-a&hs=zwf&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&biw=1280&bih=571&tbs=isch%3A1&sa=1&q=aaron+sims+hulk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
 
نظرتون راجع به نرم افزار sony vegas movie studio چیه؟


بالاخره nuke دانلود کنم یا fusion و آخرین ورژن شون چنده؟


راستی نسخه ی 64 بیت سریع تر از 32 هست؟ درسته؟


 

3Dapple

New Member
بازم سلام

بابا Fusion چقدر بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نسخه 64 بیتی سریع تره ولی سیستم و ویندوزتم باید 64 بیتی باشه ها(برای تو که هنوز بلد نیستی 64 یا 32 چه فرقی داره آخه؟؟؟)

sony vegas movie studio یک نرم افزار تدوین است و ربطی به کامپوزیت نداره.

موفق باشی:green:

وبلاگ من ...(تبلیغ سایت و وبلاگ خلاف مقررات فرومه)...http://3dapple.blogspot.com/
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

imanbaraty

کاربر متخصص افتر افکتز
من شخصا افترافکت رو میپسندم
هم به دلیل اینکه Adobe ساپورتش میکنه
و هماهنگی کاملی بین افترافکت و پریمیر + فوتوشاپ + آیلستریتور و.... هست
هم اینکه Adobe خیلی زود و عالی داره به روزرسانیش میکنه
تعداد سایتها و آموزشهایی که با افترافکت ارتباط دارن هم زیاد هست
که مهمترینش هم همون ویدیو کوپایلت هست که مداوم به روز میشه
............
انواع Dvd های آموزشی Fusion و Cinema 4D تو سایت فروشگاهی من ( آدرس در امضا ) موجود هست
با اینکه هم فیوژن هم افترافکت هم تری دی مکس و هم Cinema 4D رو توی سیستم خودم دارم
اما شخصا
( نظر شخصی ) با فیوژن و Cinema 4D حال نکردم و تفکرات و ایده ها و خلاقیت خودم رو توی
افترافکت و تری دی مکس بهتر و راحت تر و با تسلط بیشتری پیاده سازی می کنم
.........
 
آخرین ویرایش:
بازم سلام

بابا Fusion چقدر بگم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نسخه 64 بیتی سریع تره ولی سیستم و ویندوزتم باید 64 بیتی باشه ها(برای تو که هنوز بلد نیستی 64 یا 32 چه فرقی داره آخه؟؟؟)

sony vegas movie studio یک نرم افزار تدوین است و ربطی به کامپوزیت نداره.

موفق باشی:green:




از کجا میدونی بلد نیستم؟:)
من خودم مهندس کامپیوترم :green:

بازم مرسی:rose:
 

imanbaraty

کاربر متخصص افتر افکتز
من ورژن 5 Fusion رو روی سیستم داشتم و بدون هیچ مشکلی کار میکرد ... اینجا که بحث فیوژن شد تصمیم گرفتم آپدیت بشم و امشب نسخه 6 رو نصب کردم . متاسفانه Fusion 6 بعد از نصب این اخطار رو میده this version of fusion is expired و طی جستجوهایی که داشتم 6-7 نوع کرک پیدا کردم اما با کرک هایی که پیدا کردم مشکل حل نشد . و همچنان این اخطار this version of fusion is expired در زمان اجرا وجود داره
حالا که بحث فیوژن شد از دوستانی که کرک
نسخه 6 رو دارن خواهش میکنم لینک دانلود رو بزارن
.
.
 

sharin

Member
من كار نكردم ، اما از متن پيغام ...
تاريخ سيستم ات رو بكش عقب ، ببين درست مي شه ...

موفق باشي.
يا علي.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
من از برنامه اي كه حتي تو نصبش هم اذيت كنه متنفرم :rose:

مايا اون اوايل نصبش سخت بود نمي دونم هنوز هم هست يانه براي همين گذاشتمش كنار اين فوژان و هوديني هم همينجور كلاً اومدم از فكرش بيرون

افتر افكتز و مكس راحت نصب ميشه :green:
به هر حال اصل پياده كردن اون ايدهاي كه تو سرت هست بايد ببيني با كدوم بهتر مي توني اون را اجرا كني :rose:
 

imanbaraty

کاربر متخصص افتر افکتز
من كار نكردم ، اما از متن پيغام ...
تاريخ سيستم ات رو بكش عقب ، ببين درست مي شه ...

موفق باشي.
يا علي.

مشکل فیوژن 6 خیلی حاد تر از این مسائل هست .... با تغییر تاریخ مشکل حل نشد و نمیشه
فیوژن برای نصب مشکلات اساسی داره و روی هر سیستم یک شکل خاصی هست
هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
.
.
.
 
مشکل فیوژن 6 خیلی حاد تر از این مسائل هست .... با تغییر تاریخ مشکل حل نشد و نمیشه
فیوژن برای نصب مشکلات اساسی داره و روی هر سیستم یک شکل خاصی هست
هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
.
.
.



خوب یکبار دیگه از یک جای دیگه دانلود کن .... اصلا برو تو کار nuke خیلی بهتره :green:
 

animations

Active Member
3Dapple جان، لطفا مواظب باشید لحن صحبت شما با کاربران دیگه اهانت آمیز نباشه.

در ضمن ذکر آدرس سایت و وبلاگ شخصیتون توی پست ها بر خلاف قوانین فرومه.

لطفا از رنگ قرمز هم برای نوشته هاتون استفاده نکنید.

ممنون
 

mehrdad_sady

New Member
دوست عزیز 2012 از تلفیقی از نرم افزارها و تکنیک های مختلف ساخته شده. حتی نرم افزارهایی مانند مکس و مایا نیز در حالت عادی برای کار کردن روی همچین فیلم هایی مناسب نیست و اونا رو با استفاده از اسکریپت نویسی توسعه و تغییر میدن. تا اونجایی که من اطلاع دارم مدلسازی صحنه 2012 رو با مکس و جلوه ویژه اون رو مثل خرد شدن ساختمان ها و انفجار و آتش و آب رو با Houdini Master کار کردن که تو خود سایت هودینی به 2012 اشاره شده
این هم لینکش : http://www.sidefx.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=44&Itemid=88
 
فیلم 2012 رو نمیشه گفت با یک نرم افزار خاص ساختن. شیوه کارشون به این شکله که تعدادی از صحنه ها و شات ها رو به شرکت های مختلفی واگذار می کنن تا جلوه های ویژه اش رو طراحی کنن. من حداقل دو تا شرکت رو پیدا کردم که 2012 رو تو کاراشون زدن.
یکیشون با مایا کار کرده و برای شبیه سازی تخریبجات از یه پلاگین اپن سورس به نام Bullet.

یکی دیگه شرکت Uncharted Territory. مصاحبه با Sam Khorshid - به اسمش می خوره ایرانی باشه! - از دست اندرکاران پروژه 2012 کمپانیه که تو اون مصاحبه گفته از مکس استفاده کردن و پلاگین Thinking Particles 4.

یه تیککه هاییش رو هم با هودینی ساختن.

http://www.cebasstation.com/index.php?pid=product&prd_id=109&feature=1052
www.bulletphysics.com
 
آخرین ویرایش:

akherat

مدیر انجمن
3dapple جان
بابت اطلاعاتی که share کردی ممنونم

شما اطلاعات دقیقی از سیستم ها و زمان رندر فیلم 2012 دارید؟

در ضمن
من مشکلی در لحن شما ندیدم
 

hosein0251

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
نه یه هیچ وجه مشکلی نداره
افتر رایج ترین نرم افزار برای کامپوزیت هست .
بچسب بهش و ادامه بده
 

mojimax

New Member
شناخت انواع نرم افزار ها

با سلام خدمت همه دوستان همتون جواب دادین اما دستو پا شکسته . حالا بزارین من کامل واستون توضیح بدم

تو ملک سلیمان کارگردانش از گروه چینی واسه جلوه های بصری استفاده کرده بود که لئو لو و گروهش با نرم افزار سه بعدی مایا کار میکردن اما یه سری کارهای اولیه مثل طراحی ساختمان و غیره که اولش باید مدل سازی میشدن رو با اتوکد و مکس انجام دادن که کاره بچه های ایرانی هستش البته ایرانی ها با افتر افکت هم کار میکردن اما اصل کار رو گروه چینی انجام دادن .

اما در مورد 2012 یا روزی پس از فردا که گروه digital domain انجامش داده که کارشون فوق العاده هستش . اما اونا واسشون مهم نیست از چه نرم افزار ی استفاده میکنن l مثل max . maya . 4d . البته در بعضی جاها واسه ریزش آب از real flow هم استفاده کردن . بین نرم افزارهای کمپوزیت هم فرق هایی هست که زمانی باهاشون کار کنین متوجه میشین / افتر افکت . فیوژن . nuke / shake . ... هر کدوم تو بعضی قسمتها از اون یکی قویتره اما کدوم بهتره بستگی به هنر اون کاربر داره . سوال دیگه هم دارین در خدمتدیم

... گذاشتن ایمیل در پست ها بر خلاف قوانین فرومه ...
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Orasion

New Member
عزیزان من دوستان گرامی، متاسفانه بعلت نبود امکانات و یا هر دلیل دیگری که شاید گفتنی نیست، اطلاعات ما از دنیای انیمیشن و جلوه های ویژه بسیار کم و ناچیزه. درسته که اکثر شرکتهای انیمیشنی ایرانی دارن از 3D max استفاده میکنند ولی در دنیای حرفه ای اینگونه نیست.
1. Cinema 4D فقط و فقط بعلت دارا بودن قیمت پائین اونهم توسط کمپانیهای غیر مطرح استفاده میشه
2. 3d Max بیشتر برای آموزش به کاربران مبتدی و گیم های سطح پائین استفاده میشه
تمامی فیلمهای هال وودی و کارتونهای 3 بعدی درست و حسابی با نرم افزار Softimage XSI تولید میشه البته Maya هم استفاده های زیادی داره ولی فقط برای مدل سازی
 

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
عزیزان من دوستان گرامی، متاسفانه بعلت نبود امکانات و یا هر دلیل دیگری که شاید گفتنی نیست، اطلاعات ما از دنیای انیمیشن و جلوه های ویژه بسیار کم و ناچیزه. درسته که اکثر شرکتهای انیمیشنی ایرانی دارن از 3D max استفاده میکنند ولی در دنیای حرفه ای اینگونه نیست.
1. Cinema 4D فقط و فقط بعلت دارا بودن قیمت پائین اونهم توسط کمپانیهای غیر مطرح استفاده میشه
2. 3d Max بیشتر برای آموزش به کاربران مبتدی و گیم های سطح پائین استفاده میشه
تمامی فیلمهای هال وودی و کارتونهای 3 بعدی درست و حسابی با نرم افزار Softimage XSI تولید میشه البته Maya هم استفاده های زیادی داره ولی فقط برای مدل سازی

دوست عزیز حرفات خیلی بی پایه و اساس هست.
یه نمونه می زنم برات. نمونه های بیشتری هم خواستی بگو من لینک بهت بدم. این لینک رو ببین اول:
http://features.cgsociety.org/story_custom.php?story_id=5963
این لینک در مورد فیلم جدید Dreamworks یعنی MEGAMIND توضیحات خوبی رو داده، وقت کردی اونو بخون. من یه تیکه از متنش که مهمتره رو می ذارم اینجا تا ببینی:
They also used Maya, Houdini, the Blast Code plug-in, Nuke for compositing, and DWA's proprietary software.
همون طور که می بینی اونجا گفته که از چه نرم افزارهایی توی این فیلم استفاده شده. این فقط یه نمونه هستشا. نمونه زیاده.
بعدم هم در مورد اون شماره ی 1 کف گفتید که اشتباهه کلا. آخه شرکت های بزرگی مثل Digital Domain از Cinema 4D توی کارای بزرگی چون 2012 استفاده کردن. اینم مدرک:
http://www.maxon.net/en/customer-stories/movies/singleview/article/roland-emmerichs-2012.html
بخونی خودت متوجه می شی.
در مورد شماره ی 2 هم کخ گفتی از 3ds Max برای گیم های سطح پایین استفاده می شه باید به عرضتون برسونم که شرکت بزرگ Epic که سری بازهای Gears of War رو ساخته عمده ی استفاده اش از نرم افزار 3ds Max هست، توی لیست استخدامش هم هست که 3ds max کارها رو استخدام می کنه می تونی سر بزنی ببینی.
در مورد اون حرف اخرتم که یه لینک اول گذاشتم. کسی منکر قدرت Softimage نیست اما باید بدونی که توی بیش از 90 درصد فیلم های دنیا نه فقط هالیوود از مایا استفاده می شه. عمده ترین دلیلش هم به نظر من قدرت بالاش در انیمت و کاراکتر انیمیت و جلوه های ویزه هستش.
دوست من بهتر نیست اگه مدرکی برای حرفاتون دارید نشون بدید؟؟؟؟ آخه الان خودتون بیشتر مصداق این حرفتون هستید:
اطلاعات ما از دنیای انیمیشن و جلوه های ویژه بسیار کم و ناچیزه.
قصد توهیین یا جسارتی رو نداشتم، اگه هم این طوری رفتار کردم صمیمانه معذرت می خوام.
موفق باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا