ملاحضات امنیتی قبل از خرید درب ضد سرقت

WESMS

New Member
تقویت کننده قفل درب
تقویت کننده های قفل درب در اطراف قفل موجود در درب ضد سرقت شما قرار دارند تا امنیت بیشتری در قبال انتخاب یا شکستن قفل برای ورود اجباری ایجاد شود. آنها اغلب قابل حمل و نصب آسان هستند و به سادگی با جابجایی در اطراف قفل قابل نصب هستند. قبل از خرید تقویت کننده قفل درب ، بررسی کنید که آیا این تقویت کننده برای قفل شما کار می کند ، زیرا برخی ممکن است برای قفل های هوشمند یا قفل های افقی کار نکنند.


چکش دربها رایج ترین اقدام امنیتی درهای ورودی است. آنها از جنس پلاستیک یا استیل ساخته شده اند و کمتر از یک اینچ از درب با زاویه ای که برای ماندن در محل قفل به درب کار بسته می شود ، قرار می گیرند. گیربکس درب های ضد سرقت معمولاً تحت فشار قرار دارند تا در صورت بروز اضطراری قابل حمل و آسان برای برداشتن باشند.

میله های امنیتی درب
یک نوار امنیتی درب اغلب در وسط درب قرار داده شده است تا از فشار سارقان درب جلوگیری شود. برخی از آنها به صورت سخت افزاری نصب شده اند ، در حالی که برخی دیگر نصب آسان با فشار برای درب کشویی ، مسافرت و آپارتمان ها دارند. میله های امنیتی درب اغلب قابل تنظیم هستند تا کاملاً متناسب با عرض درب باشند.

نکات مربوط به امنیت درب ضد سرقت

در را قفل کنید حتی اگر از امنیت درب اضافی نیز استفاده می کنید ، اولین اقدام محافظ قفل نگه داشتن درب منازل شما برای جلوگیری از ورود آسانسور به خانه شما است. اگر قفل شما به اندازه کافی محکم نیست ، یک قفل هوشمند را در نظر بگیرید که برای امنیت اضافی منزل با یک سیستم امنیتی نظارت شده جفت شود.

97.jpg






برو بدون پنجره پنجره های درب اجازه می دهند تا نور به داخل خانه شما فیلتر شود و خطرات امنیتی خانه را در معرض خطر قرار دهد. اگر پنجره در نزدیکی قفل قفل شما قرار دارد ، شکسته شدن آن راحت تر خواهد بود. اگر درب با پنجره دارید ، به یک سنسور شکست شیشه اضافه کنید تا در صورت شکسته شدن شیشه درب خود ، فوراً هشدار داده شود.
از درهای کشویی خود محافظت کنید. اطمینان حاصل کنید که درهای کشویی شما از شیشه تقویت شده یا پلاستیک (مانند پلی کربنات) ساخته شده است ، و شیشه های نازک و آسان برای شکستن نیست. یک مانع چوبی یا فلزی را در مسیر قرار دهید - بیش از 1/4 the کمتر از طول مسیر - برای جلوگیری از ورود اجباری. نصب پرده ها را در نظر بگیرید تا کمین ها به راحتی داخل خانه را نبینند.
بن بست نصب کنید. درها فقط به اندازه قفل آنها قوی هستند. قفل های Deadbolt تنها با باز کردن یک کلید چرخان بدون فنر که دارای بیشترین نوع قفل است ، امنیت بیشتری را اضافه می کنند. آنها می توانند در مقابل نیرو بهتر از اکثر مقاومت کنند و در صورت نداشتن کلید ، فقط از داخل باز می شوند.
منبع:
ملاحضات امنیتی درب ضد سرقت قبل از خرید :: tecnoplus
 

جدیدترین ارسال ها

بالا