مقالات آموزشی طراحی سایت

saman_saman

New Member
آیا تا کنون به اثر لحظه ای وب سایت شما بر روی بازدیدکنندگان سایت در لحظه ورود میگذارد فکر کرده اید؟ و آیا میدانید که این اثر چقدر بر روی جلب اطمینان و اعتماد بازدیدکنندگان سایت شما مهم است ؟ اولین اثر بر روی ضمیر ناخودآگاه بازدیدکنندگان سایت شما به صورت اتوماتیک اثر بسیار زیادی میگذارد و بازدیدکنندگان سایت شما معمولا نمیتوانند جلوی این اثر را بگیرند. و در بسیاری از موارد کار با ایجا نمیرسد که مطالب سایت شما را مورد ارزیابی قرار دهند و بسیار ممکن است تمامی زحمات شما به هدر رود. ضرب المثل قدیمی (البته در حوزه وب و با قدمت ۱۰ سال) است که میگوید : بازدید کننده باید طی ۹ ثانیه با سایت شما ارتباط برقرار کرده و هدف اصلی سایت را متوجه شود. شاید شما تا کنون به این نکته فکر کرده اید که مقوله عکس و کیفیت آن بر روی بازدیدکننگان سایت بسیار مهم میباشد، البته عکسی که در بنر سایت استفاده میکنید بسیار مهم است و میتواند بسیار اثرگذار باشد و نیز بتواند خود به تنهایی گویای تمامی کسب و کار و تجارت شما باشد، اما آن چیزی که بر روی اثر لحظه اول بسیار تاثیر گذار است، عکس هم نیست ! جواب تمامی سئوالهای بالا “رنگ” میباشد. بله این رنگ و رنگهای بکار گرفته شده در وب سایت و یا طرحهای شماست که حس اطمینان، راحتی، قدمت و . . . را بسیار سریع در ذهن و ضمیر ناخودآگاه بازدیدکنندگان سایت شما رقم میزند. و اینجاست که بحث “روانشناسی رنگها” و “هارمونی رنگها” به میان میاید و این مطلب به ظاهر ساده اما مهم حلقه گمشده اکثر وب سایتهای نا موفق میباشد، مخصوصا که اگر وب سایتی در راه کسب و کار راه اندازی شده باشد این مطلب که شما بتوانید اعتماد و اطمینان بازدیدکنندگان را جلب نمایید بسیار مهم میباشد.رنگها بر روی تمامی ما اثرگذار هستند و این مطلب از لحاظ علمی ثابت شده است. این مطلب (منظور انتهاب رنگهای مناسب) در کمپانی های بزرگ بیشتر به چشم میخورد و مشاهده مینماییم که این شرکت ها برای تولید یک محصول و قبل از تصمیم گیری در باره شکا و ظاهر آن توسط تیم تحقیق و توسعه در باره بازار هدف و طیف مشتریان تحقیق کرده و بهترین رنگ و هارمونی رنگ را برای محصولاتشان انتخاب مینمایند......
ادامه:

طراحی سایت مشهد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا