معرفی 30 فیلم برتر سال 2021

best_2021_movies.jpg

اغلب فیلم ها یا در دوره پاندمی کرونا فیلم برداری شده اند یا اینکه به علت پاندمی، زمان اکران آن ها چندین بار تغییر کرده است. با این وجود شاهد فیلم های اکران شده 2021 بودیم که حقیقتا غوغا کردند. با نگاهی به لیست بهترین فیلم های 2021 اکران شده تا به امروز در سایت های معتبر نقد و بررسی فیلم، متوجه می شویم که سهم عمده ای از بهترین فیلم ها 2021 (همانطور که پیش بینی هم می شد) ادامه فیلم های چند قسمتی هستند. در واقع اغلب فیلم های برتر پیشنهادی سال 2021 ، ادامه ای از نسخه های قبلی خودشان هستند پس می توان آن ها را جزء بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران دانست. بنابراین در میزبان فا مگ تلاش کردیم برترین فیلم های 2021 منتشر شده را معرفی می کنیم. این لیست شامل بهترین فیلم های 2021 از نظر Imdb و بهترین فیلم های اسکار 2021 و همچنین بهترین فیلم های 2021 از نگاه تماشاگران است. شما می توانید با توجه به علاقه خود به دانلود بهترین فیلم های سینمایی خارجی 2021 بپردازید.
1. فیلم خارجی ونوم Venom: Let There Be Carnage
در فیلم ونوم 2 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 که با نام بگذارید کارنیج بیاید هم شناخته می شود تام هاردی در نقش ونوم بازی می کند. اما یک شخصیت دیگر نیز به عنوان شخصیت محوری داستان است. کلستون کسدی، یک قاتل زنجیره ای است که به دام افتاده و در انتظار اعدام است. اما قبل از این که اعدام شود، شریک او را فراری می دهد. اتفاقی که برای براک (ونوم) عجیب است. براک انتظار نداشت که پس از رابطه عاطفی با شریک، شاهد کمک شریک به کسدی باشد!

Venom_Let_There_Be_Carnage_movie.jpg

2. فیلم منتشر شده گشت و گذار در جنگل Jungle Cruise
چند نفر به دنبال یافتن درخت زندگی (که داروی شفابخش برای جاودانگی است ) به سمت یک جنگل عجیب و غریب می ‌روند و باید با اتفاقاتی که در آنجا منتظرشان است مبارزه کنند. حیوانات و خزندگان مختلف منتظر ورود آنها به جنگل هستند. اگر علاقه مند به فیلم دزدان دریایی کارائیب یا ماجراجویی‌ های ایندیانا جونز یا حتی عمارت متروکه با بازی ادی مورفی بازیگر مطرح آمریکایی هستید، قطعاً از این فیلم هم لذت خواهید برد.

Jungle_Cruise_movie.jpg

3. فیلم جدید منتشر شده آخرین دوئل The Last Duel
یک شوالیه از جنگ برگشته است و دچار یک مشکل بزرگ در خانواده خود می شود. پادشاه پیشنهاد می کند مشکل او و دشمنش از طریق دوئل برطرف شود. دوئلی که ممکن است آخرین دوئل هر یک از آنها باشد. اگر علاقمند به ژانر تاریخی هستید یکی از جذاب ترین و بهترین فیلم های 2021 فیلم آخرین دوئل است فیلمی که در آن مت دیمن بازیگر مطرح سینمای آمریکا و همراه همیشگی او یعنی بن افلک (دیگر بازیگر مطرح سینمای هالیوود) نیز نقش آفرینی کرده اند.

The_Last_Duel_movie.jpg

4. فیلم تازه اکران شده کوچه کابوس Nightmare Alley
یک زوج خلاق روش مخصوصی را برای روانکاوی ترتیب داده اند که بسیار عجیب است. آنها ادعا می کنند که می توانند با استفاده از این روش ذهن افراد را بخوانند. روش آنها برای مردم جذاب است و عده زیادی برای روانکاری و خواندن ذهن دیگران به آنها مراجعه می کنند. استن، که به عنوان دستیار با این زوج همکاری می کند، قصد دارد با ترفندهای مختلف روش آن ها را یاد بگیرد و به صورت مستقل کار کند.

Nightmare_Alley_movie.jpg

5. فیلم خارجی شمارنده کارت The Card Counter
ویلیام که قبلاً یک ارتشی بوده حالا به قمار اعتیاد پیدا کرد است. او به طور اتفاقی با مرد جوانی آشنا می شود. این مرد جوان قصد دارد که از یک نفر انتقام بگیرد از قضا این فرد دشمن ویلیام بوده و در گذشته به عنوان یک سرهنگ ارتش علیه او دسیسه چیده است. فیلم شمارنده کارت در ژانر جنایی و درام ساخته شده و داستان یک مرد قمار باز را تشریح می کند که قصد دارد از دشمن خود انتقام بگیرد. او قصد دارد به همراه یک جوان از طریق قمار انتقامی سخت از دشمن مشترک خود و مرد جوان بگیرد.

The_Card_Counter_movie.jpg

سعی کرده ایم با توجه به تمام سلایق بهترین فیلم های 2021 از نظر منتقدان Imdb و بهترین فیلم ها 2021 از نگاه تماشاگران را ارائه کنیم تا تمام سلائق پوشش داده شود. در این لیست بهترین فیلم های سینمایی خارجی سال 2021 با ژانر های مختلف را معرفی میکنیم و در مورد آنها توضیحات لازم را می دهیم که کدام یک بهترین فیلم های 2021 اکران شده و کدام از فیلم های جدید منتشر شده 2021 هستند. بهترین فیلم های 2021 لیستی بلند بالا شامل دو دسته بهترین فیلم های اکران شده 2021 و بهترین فیلم های جدید در حال ساخت در 2021 است. از نظر شما بهترین فیلم سینمایی سال 2021 کدامند؟ کدام فیلم شایسته حضور در لیست بهترین فیلمهای سینمایی 2021 را دارد؟ بهترین فیلم های هیجان انگیز 2021 و بهترین فیلم های هالیوودی 2021 از نظر شما کدام هستند؟
در صورت تمایل به مشاهده سایر فیلم های پیشنهادی ما می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
30 فیلم برتر سال 2021
 

جدیدترین ارسال ها

بالا