معرفی یک سرویس فارسی جدید : مروریار - همراه هر روز

poldar1000

New Member
مروریار یک صفحه شخصی برای مرور سایت‌ها، وبلاگ‌ها و خبرگزاری‌هایی است که هر روز به آنها سر می‌زنید. نشانی خوراک آنها را در دسته‌بندی‌های شخصی خود ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن به مرور آنها بپردازید. سادگی، شخصی‌سازی نمای کاربری با قالب‌های متنوع، سرعت و دسته‌بندی خوراک‌ها از جمله مزایای این سامانه است.

همچنین می‌توانید مطالب مفید و شاخص را با ارسال به صفحه نمایه به دیگران معرفی و با آنها به اشتراک بگذارید.

بعد از ورود به صفحه شخصی خود از طریق آیکون‌های کناری می‌توانید دسته‌های جدید ایجاد کنید و در آنها نشانی خوراک ها را دسته‌بندی کنید. شما می‌توانید با کلیک بر روی عناوین، جدیدترین مطالب آنها را در لحظه مرور کنید.

در صورتیکه مایل باشید با استفاده از آیکون 'ارسال به نمایه'، می‌توانید مطالب شاخص را برای دیگر بینندگان سایت نیز به نمایش بگذارید. بزودی قابلیتهای دیگری از جمله دسته‌ بندی پیوندهای ارسالی به این قسمت اضافه خواهد شد.
همچنین امکان ارسال مطلب به دیگر شبکه های اجتماعی نیز با استفاده از آیکون 'اشتراک گذاری'، در سامانه وجود دارد.

در صفحه کاربری شما امکان تغییر قالب نمایش و همچنین استفاده از خوراک‌های پیشنهادی، تقویم روز، پیشخوان روزنامه‌ها، پیوستن به جمع دوستان مروریار و... قابل دسترس هستند.

مطالب ارسالی به نمایه بصورت خودکار برچسب گذاری شده و برچسب‌های پربازدید در صفحه برچسب‌ها نمایش داده خواهند شد تا از این طریق کاربران سایت به جدیدترین مطالب مورد بحث روز دست یابند.



مروریار

ثبت نام در مروریار - همین حالا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا