معرفی گوشی Sony C3 Dual دارنده بهترین وب کم

blues5

Member
گوشی اکسپریا C3 در دو مدل دوسیمکارته و تک سیم کارته ساخته شده است.
نسل جدید فناوری دو سیم‌کارتۀ سونی، به کاربران اجازه می‌دهد هر دو سیم‌کارت را به‌طور مستقل با صداهای زنگ و گزینش بین سیم‌کارت‌ها پیش از تماس یا ارسال پیام متنی، تنظیم کنند. در عین حال فناوری مدیریت دو سیم‌کارت سونی بدان معناست که کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را فعال نگه‌ داشته و دیگر هیچ تماسی را حتی در هنگام مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها از دست ندهند.
75226755848814651965.jpg

طراحی و ظاهر
این گوشی سونی، 7.6 میلی‌متر ضخامت و در اندازه 156.2*78.7 میلیمتراست. و تنها ۱۵۰ گرم وزن دارد و از جمله گوشی‌های سبک به شمار می‌آید . به دلیل وزن کم C3، استفاده از این دستگاه در مونوپاد به سادگی صورت می پذیرد.
در رنگ های سیاه و سفید و سبز نعنایی وارد بازار شده است. ضمناً با این که بدنه C3 Dual پلاستیکی است، اما کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد.
صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی IPS با کیفیت HD و با فناوری Triluminos و BRAVIA است.
سخت افزار داخلی
گوشی دو سیم کارته دارای پردازنده چهارهسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون و پردازنده گرافیکی Adreno 305 می باشد.
حافظه رم این گوشی ۱ گیگابایت وحافظه داخلی ۸ گیگابایت دارد. توسط شیار Micro-SD امکان افزایش تا ۳۲ گیگابایت وجود دارد.
باتری 2500 میلی آمپری گوشی C3، تا 11 ساعت زمان مکالمه در اختیار کاربر قرار می دهد. و 1040 ساعت در حالت آماده به کار به سر می برد.
از دیگرمشخصات مربوط به ارتباطات گوشی اکسپریا C3 می توان به بلوتوث نسخه 4، GPRS، NFC و DLNA نام برد.
نسخه اندروید این گوشی 4.4 KitKat می باشد .
32615277895422802358.jpg

دوربین :
با اولین نگاهی که به گوشی سونی C3 Dual می اندازیم، متوجه افزایش چشم گیرکیفیت دوربین وب کم آن می شویم. گوشی سونی Xperia C3 مخصوص طرفداران سلفی ساخته شده است.
دوربین وب کم آن با ۵ مگاپیکسل کیفیت، به همراه فلش در جلو برای تمرکز بر روی عکس برداری سلفی مجهز شده است. دوربین جلویی از زاویه دید وسیعی بهره می برد و به همین دلیل در عکس های سلفی گروهی، شاهد این موضوع خواهیم بود.
شما همچنین در مکان های کم نور نیز می توانیداقدام به گرفتن عکس های سلفی کنید. دوربین اصلی آن هم ۸ مگاپیکسل با تخصص دوربین پیشروی Cyber-shot ساخته شده است. با این وجود همۀ ویدیوهایتان صاف و بدون نقص خواهد بود.
از ویژگی های دوربین این گوشی میتوان به چرخش ۸۰ درجه ای لنز دوربین اشاره کرد که به صاحب گوشی این اجازه را می دهد تا بتوان از محیط اطراف خودش تصویر برداری کند. سنسوری در کنار دوربین جلویی گوشی گذاشته شده است که میتواند نور محیط اطراف خودش را اتوماتیک تنظیم کند.


منبع :برترین گوشی سونی در زمینه عکس سلفی C3 Dual
 

جدیدترین ارسال ها

بالا