معرفی و تاریخچه بازی جی تی ای gta و زمان عرضه gta6

mehdirafiee8

New Member
4950b055b36f46f595ae80675b07c8ba.jpg

بازی Grand Theft Auto (GTA) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در دنیاست که توسط شرکت Rockstar North توسعه داده شده است. این بازی برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و از آن زمان به بعد، نسخه‌های مختلف آن برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و موبایل عرضه شده است.

اولین نسخه از بازی GTA به صورت یک بازی دید از بالا (top-down) و با گرافیک نسبتاً ساده بود. اما بازی GTA III که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد، یک انقلاب در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. این بازی برای اولین بار از یک دید دوربین سوم شخص بهره می‌برد و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است.

از آن زمان، بازی GTA به‌عنوان یکی از موفق‌ترین سری بازی‌های ویدیویی در تاریخ به‌شمار می‌آید. در نسخه‌های مختلف بازی GTA، شما می‌توانید به‌عنوان یک جنایتکار در شهری خیالی به نام Liberty City (برای نسخه‌های اولیه) و یا Los Santos (برای نسخه‌های جدیدتر) بازی کنید و در آنجا وظایف مختلفی از جمله سرقت، تعقیب و گریز، دفاع از خود و یا حتی کارهای قانونی مانند رانندگی تاکسی و آژانس ملکی را انجام دهید.

با هر نسخه جدید، شرکت Rockstar North توانسته است بازی GTA را بهبود بخشد و عناصر جدیدی به آن اضافه کند که طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کند. به‌طور کلی، بازی GTA محبوبیت خود را در سال‌های اخیر همچنان حفظ کرده است و احتمالاً در آینده نیز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی به‌شمار خواهد آمد.
برای مطالعه کامل تاریخچه بازی جی تی ای gta میتوانید به وبسایت سیبما مراجعه کنید. همچنین اگر به اخبار و معرفی بازی ها علاقمند هستید حتما از طریق این لینک صفحه بازی ها را در وبسایت سیبما دنبال کنید.
 

shimalasim

Member
من راجب مقاله های جی تی ای تو سایت نجوافکت خوندم شنیدم نسخه 5 جی تی ای یکی از 10 تا بازی پرفروش جهان هستش که هنوزم که هنوزه داره پول میده بهشون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا