[مقاله] معرفی ویژگی های لپ تاپ دل Inspiron 5537-0588

blue.s5

Member


لپ تاپ دل با مدل Inspiron 5537-0588 همراه آخرین ویندوزموجود در بازار یعنی Windows 8.1 به صورت اورجینال و همچنین آنتی ویروس 15 ماهه McAfee یکی از بهترین لپ تاپ های موجود است.

اگر بخواهیم از دیگر خصوصیات این LapTop دل بگوییم اولین ویژگی چمگیر آن حافظه داخلی یک ترابایتی و پردازنده 5 هسته Intel (با سرعت پردازنده 2.60 گیگاهرتز) آن است.

ابعاد برآورد شده برای آن 376 x 259 x 24.9 میلیمتر وبه وزن 2.32 کیلوگرم است. اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ و از نوع LCD - LED Backlit با وضوح تصویر 1366x 768 پیکسل می باشد.

از دوربین یک مگا پیکسلی آن که بگذریم به انواع و تعداد پورت های موجود می رسیم؛ دو عدد پورت USB 2و دو عدد USB 3به همراه پورت HDMI نسخه a 1.4 و پورت شبکه RJ45 10/100 بر روی این لپ تاپ Dellسوار شده است.



بلوتوث نسخه 4 از دیگر امکانات این لپ تاپ با کیفیت شمرده می شود.

جنس بدنه با کیفیت و رنگ بندی شیک، جلوه ظاهری این لپ تاپ را دوچندان کرده سات.
اگر به دنبال لپ تاپی با ویندوز اورجینال و حجم حافظه برای کارهای تحقیقاتی و یا بازی های کامپیوتری پر حجم می گردید این لپ تاپ می تواند گزینه مناسب برای شما باشد.

قیمت مناسب لپ تاپ اینسپایرون دل مزیت دیگری برای انتخاب آن به عنوان لپ تاپی برای دانشجویان و دانش اموزان محسوب می شد.




منبع
 

Ultra3D

Well-Known Member
خیلی ببخشید داداش ولی در یک کلمه خلاصش می کنم ............... آشغاله !
دل فقط سری های استادیو و لتتیود و پروفشیونالش لپ تاپ های کار هستن و با کیفیتن .... برای گیم هم شرکت دل محصولش رو با نام آلین وار تولید می کنه ( دل بعدا این شرکت رو خرید)

دل اینسپایرون ( ساخت چینش که تو ایران موجوده) یعنی ..... نمی گم برید از یک تعمییر کار لپ تاپ با تجربه بپرسید


 

جدیدترین ارسال ها

بالا