معرفی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

shahpar

Member

خرید ارز دیجیتال​

اوکی اکسچنج ، اولین بازار معامله ارز های دیجیتال بوده که با بیش از 4 سال سابقه در زمینه رمزارز ها، نظیر بیت کوین(Bitcoin)، اتریوم(ETH)، لایت کوین (Litecoin)و ارائه خدمات خرید و فروش بیش از 400 رمزارز، در حال فعالیت می باشد. تیم اوکی اکسچنج، تشکیل شده از بیش از 100 پشتیبان آنلاین در دو شیفت می باشد و تیم پشتیبانی همواره پاسخگوی سوالات مشتریان می باشد.
اوکی اکسچنج | خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت , قیمت رمز ارز

خرید ارز دیجیتال به چه صورت می باشد؟​

اگر شما هم قصد دارید تا به بازار ترید و معامله رمزارز ها وارد شوید، یکی از راه هایی که این است که از یک وب سایت خرید و فروش ارز های دیجیتال نظیر اوکی اکسچنج، مقدار رمزارز مد نظرتان را خریداری کنید. برای خرید ارز دیجیتال راه های زیادی وجود دارد، برای مثال شما می توانید به راحتی از اوکی اکسچنج، تتر یا USDT خریداری کنید و پس از آن، مقدار تتر مدنظرتان را تبدیل به یکی از رمز ارز ها نظیر ETH,BTC,DOGE یا سایر ارز های دیجیتال کنید و در کیف پول خود نگهداری کنید.

خرید رمزارز در ایران​

اگر شما قصد ندارید ارز تتر خریداری کنید و در صرافی های خارجی نظیر Binance یا Coinbase سرمایه گذاری کنید و قصد دارید تا در بازارهای معاملاتی ارز های دیجیتال و رمزارز ها نظیر اوکی اکسچنچ فعالیت کنید، راه حل پیش روی شما این می باشد که در وب سایت اوکی اکسچنج ثبت نام کنید و پس از گذراندن مراحل احراز هویت، اقدام به خرید ارز دیجیتال کنید و هزینه آن را با ریال پرداخت کنید و پس از آن مقدار ارز خریداری شده را به کیف پول شخصی خودتان نظیر تراست ولت (Trust Wallet) واریز کنید.

کیف پول رمزارز چیست؟​

کیف پول ارز های دیجیتال، مانند حساب بانکی شما می باشد. کیف پول می تواند یک نرم افزار باشد که روی موبایل شما نصب می شود و یا یک کیف پول سخت افزاری باشد که شما به صورت فیزیکی آن را حمل می کنید و برای جا به جایی و نقل انتقال ارز های دیجیتال به آن نیاز خواهید داشت. گزینه دیگر نرم افزار های موبایل و کامپیوتر می باشد. شما می توانید نرم افزار را روی موبایل خود نصب کنید، و پس از آن، برای دریافت ارزدیجیتال خریداری شده، آدرس کیف پول خود را در صرافی اوکی اکسچنج وارد کنید تا به حساب شما واریز شود.

بیت کوین و سایر رمزارز ها​

یکی از سوالاتی که کاربران هنگام خرید ارز های دیجیتال می پرسند، این است که بیت کوین بخرند یا دیگر ارز ها، در پاسخ به سوال باید بگوییم همه چیز بستگی به شما دارد و می توانید هر ارزی که مدنظرتان است را خریداری کنید. در حال حاضر بیت کوین با دارا بودن بخش عظیمی از بازار ارز های دیجیتال و رتبه اول در Coinmarketcap توانسته است جایگاه خوبی در ارز های دیجیتال داشته باشد. رمز ارز بعدی که رتبه خوبی را در بین ارز های دیجیتال دارد و رتبه دوم را در وب سایت Coinmarketcap دارا می باشد، ارز دیجیتال ETH یا اتریوم می باشد.

اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و سایر ارز های دیجیتال​

بازار ارز های دیجیتال تنها محدود به Bitcoin نبوده و ارز های دیگری هم هستند که در این بازار وجود دارد، برای مثال، اتریوم با نماد ETH یکی دیگر از ارز ها می باشد که ویژگی هایی همچون قرارداد هوشمند یا Smart Contract می باشد و نمونه های NFT یکی از مثال های بارز کاربرد شبکه اتریوم می باشد. شبکه اتریوم به صورت متن باز بوده و امکان ایجاد توکن های مختلف برروی آن وجود دارد. همچنین وجود وب سایت های تبادل ارز های دیجیتال نظیر Uniswap خرید و فروش این توکن هارا ساده تر کرده است.

توکن های ارز های دیجیتال​

توکن ها، جزو مفاهیمی هستند که در بازار های کریپتوکارنسی ها وجود دارد، توکن ارزهایی می باشند که شبکه اختصاصی مانند بیت کوین و دوج کوین ندارند و برروی شبکه های متن باز، نظیر اتریوم و BSC ایجاد می شوند. برای مثال، رمزارز Shiba یک توکن می باشد که از شبکه ETH استفاده می کند.

صرافی ارز دیجیتال​

اوکی اکسچنج، یکی از صرافی های آنلاین خرید و فروش ارز های دیجیتال در ایران می باشد که امکان خرید و فروش سریع بیش از 400 رمزارز نظیر بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، تتر و ... امکان ترید و معامله حرفه ای ارز های دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر مکان و هرزمان بتوانید ارز های مدنظرتان را خریداری کنید.

برخی از مزیت های صرافی اوکی اکسچنج:

  • اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال
  • پشتیبانی بیش از 400 رمزارز
  • امکان معامله با دیگر کاربران در بخش تریدر
  • پشتیبانی تیکت و تلفن
آدرس وب سایت
اوکی اکسچنج | خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت , قیمت رمز ارز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا