shahrebazico

New Member
مجموعه تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد باعث شده است که این شهربازی به عنوان یکی از بهترین‌ شهربازی های ایران شناخته شود. از سوی دیگر وسعت بالای این مجموعه که در حدود ۳۰ هزار متر مربع است، فضای کافی برای انواع تفریحات را در اختیار شما قرار می‌ دهد. این شهر بازی که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می کند، دارای تجهیزات سرگرم کننده‌ ای برای همه رده‌ های سنی می باشد. در ادامه ما تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد را در چهار دسته «بازی‌های هیجانی، بازی ‌های خانوادگی، تجهیزات مربوط به بازی کودکان و وسایل بازی متفرقه» خدمت شما معرفی می‌کنیم.

تجهیزات شهربازی پارک ملت: بازی‌ های هیجانی
اسکیت بورد
یکی از تجهیزات شهربازی پارک ملت مشهد اسکیت بورد است. روند کار این تجهیزات به این صورت است که شما سوار یک اسکیت بورد بزرگ می‌شوید. این اسکیت بورد بر روی یک ریل سی متری قرار گرفته و با سرعت حدودی ۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌ کند. مدت زمان سوار شدن بر روی این دستگاه حدود ۳ دقیقه می‌ باشد و ظرفیت آن ۱۶ نفر است. همچنین فقط افراد با قد بالای ۱۵۰ سانتیمتر می توانند سوار این دستگاه شوند.

اسکای فلایر
اسکای فلایر یکی از تجهیزات شهربازی است که به شکل یک تاب چرخشی می‌باشد. این دستگاه شما را تا ارتفاع ۲۴ متر بالا می‌ برد و با سرعتی در حدود نه دور در دقیقه در آسمان به پرواز در می آورد. مدت زمان استفاده از این دستگاه ۴ دقیقه می‌ باشد و ظرفیت آن ۲۴ نفر است. در ضمن این وسیله بازی دارای محدودیت قدی بالای ۱۵۰ سانتی متر است.

ترن هوایی
ارتفاع ترن هوایی شهربازی مشهد ۱۸ متر و سرعت آن در حدود ۶۰ کیلومتر است. مدت زمان استفاده از این وسیله تفریحی ۳ دقیقه و ظرفیت آن ۱۶ نفر در نظر گرفته شده است. البته به یاد داشته باشید که فقط افرادی با قد بالای ۱۵۰ سانتی متر می‌ توانند از این دستگاه استفاده کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا