معرفی تبلت Huawei MediaPad T3، تبلتی مناسب برای جلسات و کلاس های آنلاین

bitabita2020

New Member
تبلت «Mediapad T3 10» یکی از محصولات شرکت «هوآوی» است که با ظرفیت داخلی 16 گیگابایت، صفحه‌نمایش 10اینچی و پشتیبانی از یک سیم‌کارت تولید و عرضه شده است. صفحه‌نمایش 10اینچی این محصول از نوع LED-backlit IPS LCD است و وضوح تصویر 800×1280 پیکسل را به تصویر می‌کشد.
تبلت Huawei MatePad T10.jpg

همان‌طورکه گفته شد، ظرفیت داخلی این تبلت 16 گیگابایت است و نمی‌تواند فضای کافی برای ذخیره‌سازی حجم زیادی از فایل‌های صوتی و تصویری، بازی و اپلیکیشن‌های مختلف را در اختیار کاربران بگذارد. مجموعه سخت‌افزاری این مدل از تبلت‌های هوآوی، از یک پردازنده‌ی 4هسته‌ای با سرعت 1.4 گیگاهرتز تشکیل شده است و 2 گیگابایت رم، این مجموعه را همراهی می‌کند.
با توجه به پشتیبانی این محصول از یک سیم‌کارت، می‌توانید از آن برای برقراری ارتباط تلفنی و اتصال به شبکه‌های ارتباطی 3G و 4G استفاده کنید. از دیگر فناوری‌های ارتباطی این محصول می‌توان به بلوتوث نسخه‌ی 4.0، EDGE، GPRS و وای فای اشاره کرد که تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورند.
سنسورهای دوربین به‌کاررفته در این محصول که در قاب جلو و پشت آن تعبیه شده‌اند، همانند بسیاری از محصولات مشابه در بازار از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند. سنسور دوربین اصلی این محصول 5 مگاپیکسل است. دوربین دوم که از سنسوری 2مگاپیکسلی بهره برده، می‌تواند برای برقرار ارتباطات ویدئویی بسیار کارآمد باشد.
سیستم‌عامل نسخه‌ی 7.0 اندروید به صورت پیش‌فرض در این محصول ایفای نقش می‌کند و یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی، وظیفه‌ی تأمین انرژی آن را به عهده دارد. این باتری از نوع لیتیوم‌یون و غیر قابل تعویض توسط کاربر است. تبلت 10 Mediapad T3، وزنی معادل 460 گرم و 8 میلی‌متر ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب به 229.8 و 159.8 میلی‌متر می‌رسد.
اگر داشتن تبلتی با این ویژگی‌ها پاسخ‌گوی نیاز شماست، می‌توانید این مدل از تبلت‌های هوآوی را به‌عنوان یکی از گزینه‌های انتخاب خود مدنظر قرار دهید.

منبع: هواوی موبایل فارسی و gsmarena
 

پیوست ها

  • تبلت MediaPad T3.jpg
    تبلت MediaPad T3.jpg
    188.8 کیلوبایت · بازدیدها: 0

جدیدترین ارسال ها

بالا