معرفی بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم

best_iranian_movies.jpg
فیلم سینمایی ایرانی گزینه اول برای انتخاب فیلم و سریال و تماشای آن به همراه خانوده برای اغلب افراد است. چرا که در اکثر فیلم های ایرانی مسائل روز ایران گنجانده می شود. از طرفی دیدن فیلم ایرانی به طبع و ذائقه و البته فرهنگ ایرانیان نزدیک تر است. برخلاف تصور خیلی از افراد فیلم سینمایی ایرانی خوب هم کم نیست! برخی از بهترین فیلم های سینمای ایران به جشنواره های بین المللی هم راه یافته و جوایزی را دریافت کرده اند. انتخاب بهترین فیلم های سینمای ایران به سلیقه افراد بستگی دارد. خیلی از افراد یک فیلم سینمایی ایرانی خوب را بر اساس کارگردان آن انتخاب می کنند. برای برخی ملاک انتخاب فیلم های ایرانی خوب این است که بازیگر مورد علاقه آنها در فیلم ایفای نقش کند. برخی نیز پرفروش ترین فیلم های ایرانی یا بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم را ملاک انتخاب و تماشای فیلم های ایرانی می دانند. اما آنها که نظر کارشناسان برایشان خیلی مهم است بهترین فیلم های ایرانی در imdb را یک معیار و شاخص قابل اتکا می دانند. ما در لیست 30 تایی زیر سعی کرده ایم به همه سلایق احترام بگذاریم و در هر ژانر یک فیلم ایرانی خوب را پیشنهاد کنیم.
1. مسخره باز A Hairy Tale
دانش جوانی ساده است که در سلمانی کاظم خان کار می کند. دانش عاشق بازیگری و بعد از اتمام کار، به تمرین بازیگری می پردازد. کاظم خان با سرهنگ کیانی مشکل دارد. از وقتی نیز که یک ماجرای جنایی در محل آنها اتفاق افتاده است، شک سرهنگ کیانی به کاظم خان و شاگردانش نیز زیادتر شده است. همه چیز در این فیلم بر پایه مو است!
A_Hairy_Tale_movie.jpg
2. متری شش و نیم Just 6.5
ناصر خاکزاد فروشنده برزگ مواد مخدر در تهران است. یک گروه از پلیس های مبارزه با مواد مخدر به دنبال دستگیری او هستند. صمد که مامور آگاهی است با کسب اطلاعاتی که از نامزد سابق ناصر خاکزاد به دست می آورد به محل زندگی وی می رود تا او را دستگیر کند. صمد و گروهش ناصر خاکزاد را دستگیر می کنند اما…
Just_6_5_movie.jpg
3. ابد و یک روز Life and a Day
سمیه دختر یک خانواده فرودست در پایین شهر است. این خانواده با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کنند. محسن برادر کوچک خانواده درگیر اعتیاد است. او می داند که سمیه علاقه مند به یک پسر است اما به خاطر اصرار برادر بزرگترش (مرتضی) تصمیم به ازدواج با پسر دیگری را گرفته است. محسن اعتقاد دارد اگر سمیه ازدواج کند مشکلات خانه آنها بیشتر می شود چرا که کسی از مادر آنها به خوبی مراقبت نمی کند و…
Life_and_a_Day_movie.jpg
4. قصر شیرین Castle of Dreams
جلال به دلیل قتل غیرعمد چند سالی را در زندان گذرانده است ولی بعد از آزادی به دور از خانواده اش یکه و تنها زندگی می کند. در حقیقت او همسر و فرزندانش را ترک کرده است. روزی خبری مبنی بر بستری شدن همسر جلال به گوش او می رسد و متوجه می شود همسرش مرگ مغزی شده است.
Castle_of_Dreams_movie.jpg

فیلم سینمایی ایرانی اولین گزینه برای زمانی است که تصمیم دارید یک فیلم را به همراه خانواده تماشا کنید چرا که سبک و سیاق این نوع فیلم های سینمایی با فرهنگ ما ایرانیان سازگارتر است و البته دیدن یک فیلم ایرانی خوب میان صدها فیلم خارجی می تواند یک تنوع محسوب شود. حال تصور کنید این فیلم یکی بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم یا بهترین فیلم های ایرانی در imdb هم باشد. در دهه گذشته شاهد اکران فیلم های سینمایی ایران در سطح بین المللی نیز بوده ایم. بر همین اساس تصمیم گرفتیم بهترین فیلم های تاریخ سینمای ایران و همچنین پرفروش ترین فیلم های ایرانی را به شما عزیزان پیشنهاد کنیم.
در صورت تمایل به مشاهده دیگر فیلم های پیشنهادی قرار گرفته در این لیست می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
فیلم سینمایی ایرانی + ویدیو معرفی بهترین فیلم های ایرانی از نگاه مردم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا