معرفی بهترین سایت‌های طراحی لوگو آنلاین

erfangroup

New Member
  • Logo_Design1552415687970.jpg.png
  • یک حقیقت علمی در مورد تمامی انسان ها این است که حافظه تصویری‌شان بسیاری قوی است و می‌توانند آن چه را می‌بینند حفظ کنند. حافظه تصویری انسان نسبت به حافظه شنیداری و متن (خواندن) بسیار قوی‌تر است. با این حقیقت علمی می‌توانید یک کسب و کار حرفه ای برای خودتان ایجاد کنید. امروز به شما روش استفاده از این شیوه با استفاده از لوگو را می‌گوییم. همچنین در مورد طراحی لوگو و روش به صرفه تر آن یعنی طراحی لوگو آنلاین صحبت می‌کنیم.

    لوگو برای به خاطر سپردن برند شما در ذهن مردم کاملا لازم است. خب تا این جای کار حتما متوجه اهمیت لوگو شدید اما طراحی آن هم به همین سادگی است؟ اولین مشکل این است که برای طراحی لوگو شما نیاز به یک طراح حرفه ای دارید که پیدا کردن این شخص کار ساده‎‌ای نیست اما قابل انجام است. دومین مشکل مقدار هزینه پرداختی شماست که مبلغ واقعا قابل توجهی است.

    سایت های طراحی لوگو آنلاین

    مقاله امروز طراحان عرفان در همین زمینه است که این مشکل هزینه زیاد و نبود یک طراح حرفه‌ای را حل می کند. ما به شما سایت های طراحی لوگو آنلاین را به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن‌ها بصورت رایگان یا با پرداخت هزینه کم لوگو خود را بصورت حرفه ای طراحی کنید.

    Logo Genie

    Logo Genie یکی از سایت های مطرح در طراحی لوگوهای جذاب آنلاین است. این سایت یک رابط بسیار کاربر پسند و آسان برای استفاده فراهم کرده است. برای طراحی لوگو فقط دسته را انتخاب کنید، در قسمت نام شرکت نام برند یا کسب و کار خود را قرار دهید و پس از آن می‌توایند از تعداد زیادی آرم آماده استفاده کنید.پس از انتخاب یک لوگوی خاص شما می توانید آن را برای برند و کسب و کار خود سفارشی کنید. امکان تغییر رنگ، جهت گیری، اضافه کردن برخی از اشکال و ... تا زمانی که شما از آن راضی شوید، وجود دارد. بعد از آن شما آماده دانلود لوگو اختصاصی خود هستید.

    سایت طراحی لوگو Online Logo Maker

    این سایت یک سایت رایگان برای طراحی لوگو است که نیازی حتی به باز کردن حساب کاربری در آن وجود ندارد! شما می توانید لوگو مناسب خود را از تعداد زیادی لوگو موجود در دسته های مختلف انتخاب کنید و یا حتی یک تصویر سفارشی را آپلود کنید. نام تجاری خود را قرار دهید، رنگ، تراز، اندازه، نسبت و ... لوگو خود را تنظیم کنید. بعد از آن لوگو شما آماده دانلود است.

    The Free Logo Makers

    در این سایت امکان سفارش و گرفتن حتی طراح لوگو با هزینه‌های کم وجود دارد. البته به صورت کلی امکانات محدود این سایت رایگان است و می‌توانید با رابط کاربری ساده‌ای که دارد لوگو خود را طراحی و دریافت کنید. این سایت بصورت کلی برای کسانی که بودجه کمی دارند و دنبال یک لوگو اختصاصی برای خود هستند، مفید است.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا