معرفی بهترین تلویزیون های سونی

برند معروف سونی هر ساله مجموعه ای بی نظیر از تلویزیون ها را ارائه و عرضه می کند و سعی می کند از بهترین متریال، آخرین تکنیک ها و جدیدترین فناوری ها در ساخت آنها استفاده کند. در نتیجه می توان بهترین تلویزیون های سونی را پیشرفته ترین و بهترین مدل های موجود در بازار دانست.
تنوع مدل ها، اندازه های مختلف، ارائه طیف وسیعی از امکانات و قابلیت ها و از همه مهمتر تنوع قیمت متناسب با بودجه های مختلف مشتریان از جمله مواردی است که باعث محبوبیت تلویزیون های سونی در بین کاربران شده است. این شرکت در سال 2022 با تمرکز بر مشتریان هدف خود توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به فروش تلویزیون های سونی اختصاص دهد. در اینجا می خواهیم مروری بر بهترین تلویزیون های سونی در سال 2023 داشته باشیم و پرفروش ترین مدل های جدید بازار را بشناسیم. فروشگاه سونی در جمهوری (سونی شهراد) با شرایط خرید اقساطی تلویزیون آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می‌باشد

تلویزیون سونی مدل QD-OLED 2023
تلویزیون QD-OLED یکی از جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2023 است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن در روشنایی بالا است. به نظر می رسد سونی در سال جدید تغییرات زیادی در محصولات 2023 خود ایجاد نکرده و سعی کرده بهترین تلویزیون ها را با همان فرمول قبلی به مشتریان خود عرضه کند.



برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ps5 در تهران روی لینک کلیک کنید

فروش اقساطی ps5 در تهران | با شرایط نقد و اقساط




تلویزیون سونی A80L 2023
تلویزیون A80L برای اولین بار در مدل 83 اینچی با پنل OLED وارد بازار شد که نسبت به نسل قبلی کمی تغییر یافته است. A80L را می توان رقیبی برای ال جی C2 و C3 دانست. سونی ادعا می کند که A80L تا 10 درصد عملکرد بهتری دارد و به لطف استفاده از توییترهای جدید در اسپیکر، صدای آن کمی بهتر از قبل است.

تلویزیون سونی X90L
یکی از محصولات جدید و غیر پرچمدار سونی در سال 2023 تلویزیون X90L است که یکی از مدل های پایین رده به حساب می آید. این تلویزیون از یک پنل LED با پشتیبانی کامل از نوردهی محلی بهره می برد و مجهز به قاب آلومینیومی است. X90L تا 60 درصد ناحیه نوردهی محلی بیشتر و 30 درصد روشنایی بیشتر دارد. مدل 98 اینچی X90L بزرگترین تلویزیون 2023 سونی است.

تلویزیون سونی مدل A95L
تلویزیون سونی مدل A95K یکی از بهترین تلویزیون های سونی در سال 2022 بود که در سال جدید در کنار مدل A95L با 200 درصد روشنایی بیشتر تحسین برانگیزترین تلویزیون سونی 2023 محسوب می شود. تلویزیون سونی A95L مانند رقیب خود سامسونگ S95C در مدل های 77، 65 و 55 اینچی با پنل QD-OLED عرضه می شود. مزیت بزرگ QD-OLED این است که افزایش روشنایی پنل باعث افزایش روشنایی رنگ ها می شود. امسال، برای اولین بار، تلویزیون های OLED سطح بالا را می توان با خیال راحت در اتاق های روشن قرار داد.

تلویزیون های مینی ال ای دی رده بالا سونی
سونی اعلام کرد که در سال 2023 به تولید تلویزیون های مینی LED رده بالا ادامه خواهد داد. تلویزیون جدید X93L به جای X95K معرفی شده است که در سال 2022 عرضه شد. عملکرد این دو تلویزیون بسیار مشابه است. X93L در مدل های 85 اینچی، 77 اینچی و 65 اینچی عرضه خواهد شد.

بهترین تلویزیون های سونی در سال 2022 کدامند؟
به طور کلی، اگر نگاهی به مدل ها و محصولات ارائه شده توسط برند سونی در سال 2022 بیندازیم، می توانیم برخی از ویژگی های قابل توجه و کاربردی این محصولات را برجسته کنیم. اولین و مهم ترین موضوع استفاده از پردازنده های نسل بعدی در جدیدترین تلویزیون های سونی در سال 2022 است. طبق اطلاعات موجود، انتظار می رود این شرکت از تراشه جدید Cognitive Processor XR در بهترین تلویزیون های سونی استفاده کند.

در نتیجه کارایی و عملکرد این دستگاه ها بسیار بهتر خواهد بود. هوش مصنوعی پیشرفته تر با قدرت پردازش بیشتر یکی دیگر از ویژگی های مهم تلویزیون های جدید سونی است. علاوه بر این از فناوری هایی برای بهبود کیفیت صدا و تصویر این دستگاه ها استفاده شده است. استفاده از پنل های جدید و پیشرفته و بهبود کیفی نمایشگر باعث شده است تا تجربه کاربری در تماشای محتوا در این دستگاه ها بهبود قابل توجهی داشته باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا