معرفی استارتاپ ویراورک

hoomanf22

New Member
هر وقت حرف از کارکردن می‌شه، شاید خیلی از ما یه محیط تکراری و خسته‌کننده به ذهنمون بیاد.
تا حالا به این فکر کردین که به غیر از درآمد زیاد چه خصوصیتی می‌تونه به جذاب‌شدن شغلتون کمک کنه؟ محیط تکراری و کسل‌کننده اداره یا بی‌جا و مکانی و هر روز توی خونه کارکردن، ممکنه خیلی آزاردهنده باشه و جذابیت‌های شغلتون رو از بین ببره.

برای شما هم پیش اومده که مجبور بشین کاغذ و مدادتون یا لپ‌تاپتون رو بارها از دست بچه‌ها پنهون کنین؟ یه ایده رو بارها توی ذهنتون طراحی کنین و با صدای تلویزیون یا تلفن همکارتون یا حتی بلندگوی فروشنده دوره‌گرد، همه افکارتون به هم ریخته باشه؟

تا حالا شده دلتون بخواد یه روز دفترتون به جای اون اتاق همیشگی توی اداره یا شرکت، یه گوشه دنج از یه کافه باشه؟ دوست داشتین جایی باشه که بتونین نامه‌های همیشگی رو توی اون محیط تایپ کنین؟ یا مثلاَ سفارش مشتری برای طرح روی جلد کتابش رو توی یه محیط متفاوت‌تر از میز کار خونه‌تون طراحی کنین؟ یا حتی قرار شروع یه پروژه رو یه جای دنج و آروم بذارین؟

شاید فکر کنین که این کار اتفاقاً هزینه زیادی داشته باشه یا محدودیتی توی زمان و مکان وجود داشته باشه.
من توی این پست می‌خوام بهتون بگم که چطوری می‌تونین توی محیط کارکردنتون تنوع ایجاد کنین. برای شروع لازمه که «ویراورک» رو بهتون معرفی کنم:

ما یه تیم استارتاپی هستیم که با اسم «کامِسرا» کارمون رو شروع کردیم. از سه سال پیش به این فکر افتادیم که چطوری می‌تونیم توی محیط کارمون تنوع ایجاد کنیم؟ برای پیدا کردن جواب، بررسی‌های مفصلی انجام دادیم؛ هم روی نیازهای افراد برای کارکردن توی محیط متنوع و هم روی زیرساخت‌هایی که در دسترس بودن.

ما فهمیدیم خیلی از افراد فقط از محیط تکراری دفتر کارشون خسته شدن، برای همین فکر می‌کنن این کارشونه که خسته‌کننده است. یا خیلی آدم‌های دیگه چون بودجه کافی برای گرفتن دفتر ندارن توی خونه کار می‌کنن و شکایتشون از عوامل حواس‌پرتی توی خونه، مثنوی هفتاد من شده!

ما همه این نارضایتی‌ها رو بررسی کردیم. بعد از موشکافی‌های دقیق و صحبت با افراد صاحب‌تجربه، چند تا خصوصیت برای فضای کار تعیین کردیم که این نارضایتی‌ها توش به حداقل برسه؛ مثل دردسترس‌بودن فضای کار، تنوع توی فضاهایی که می‌شه اونجاها کار کرد و خب البته پرداختن هزینه مناسب بابت استفاده از اون محل.

ما توی فاز اول پروژه «ویراورک» هدفمون استفاده از فضاهای کافه‌هاست که تقریباَ همه خصوصیت‌های مدنظر ما رو دارن.

شما هم برای آشنایی بیشتر با ما و استارتاپمون می‌تونین به سایت ویراورک سر بزنین. اونجا لیست کافه‌های فعال رو می‌تونین ببینین و با چند تا کلیک ساده، به‌تنهایی یا حتی با دوستاتون از کار‌کردن توی فضاهای جدید لذت ببرین.

این شعار رو فراموش نکنین:
همیشه یک فضای کاری در نزدیکی توست…
ویراورک | همیشه یک فضای کاری در نزدیکی توست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا