معرفی اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا

allscale1

New Member
اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا یکی از پیشرفته ترین محصولات در گروه اره استخوان بر است که با رعایت تمامی نکات ایمنی طراحی و تولید شده است. در حال حاضر این دستگاه در 3 سایز توسط کارخانه امگا ایرانی تولید میشود و عمدتا در هتل ها و آشپزخانه های صنعتی، فروشگاه های مرغ و ماهی، قصابی ها، فروشگاه های پروتئینی و … مورد استفاده قرار میگیرد.
در ساخت اره استخوان بر امگا صد صنعت آرا از ورق استیل نگیر 304 استفاده شده است و تمامی مدل ها مجهز به حفاظ و سوئیچ های ایمنی هستند. کاربری آسان و ایمنی در حین کار از ویژگی های این محصولات بشمار میرود. اره ماهی بر امگا را به همراه یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از آل اسکیل خریداری نمایید.
استفاده از موتور قدرتمند و کارکرد بدون وقفه این محصولات از ویژگی های برجسته آن بشمار میرود. اره استخوان بر یا همان اره قصابی یکی از تجهیزات اصلی در قصابی ها است بنابراین انتخاب یک محصول با ایمنی بالا اولویت خرید این قبیل تجهیزات بشمار میرود. با استفاده از این محصول میتوانید انواع گوشت و مرغ منجمد، ماهی، استخوان و … را برش دهید. در این قسمت میتوانید محصولات امگا صد صنعت آرا و مشخصات آن ها را مورد بررسی قرار دهید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا