معرفي سايت و بلاگتون به اكثر موتورهاي جستجو

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع

imanbaraty

کاربر متخصص افتر افکتز
به نظر من بهترین راه این هست که شما محتوای مفید بر اساس صفحات استاندارد بیرون بدین
موتورهای اساسی خودشون میان سراغتون !!!!
....
....
 

pouya saadeghi

Active Member
موتور های جستجو همیشه توصیه می کنن که از FFAها دوری کنید... (این سرویس ها امکان شناخته شدن به عنوان اسپم را افزایش میدن.)
به جای این که ازاین سایت ها استفاده کنید، بهتره که از سایت های مشابه خودتون لینک دریافت کنید.:wink:
 

asheri

Member
دوستان به هیچ وجه سراغ لینکها و سایتهایی که چنین ادعاهایی دارند نرید , شاید زمانی این کار جواب میداد اما در حال حاضر خیر .
روش مناسب برای ایندکس شدن در موتورهای جستجو (گوگل و بینگ) این است که در گوگل وب مستر و بینگ وبمستر اکانت درست کنید و سایتتان را به آنها اضافه کنید و در ادامه Sitemap سایتتان را در آنها وارد کنید, مطمئن باشید کمتر از 24 ساعت سایت شما ایندکس میشود و برای روش دوم لینک گرفتن از سایتهای معتبر و مناسب با محتوای مشابه سایت خودتان که این روش زمان بر است .
این طور بگویم که روشهای بالا مکمل یکدیگر است نه مجزا از هم .
 

bahhramm

New Member
اينم يه لينك واسه دوستاني كه قصد دارن سايت خودشون رو به اكثر موتورهاي جستجو معرفي كنند

Addurl

علي
ازاین سایت ها استفاده نکنید که ریسکشون بالاست و ممکنه گوگل و سایر موتور های جستجو شما رو به عنوان اسپم بشناسند. اصلا نیازی به معرفی نیست بعد از یه مدت خودبه خود سایت معرفی میشه یه موتورهای جستجو واصلا نیلازی نیست کاری کنید
 

miniso

New Member
با سلام خدمت دوستان عزیز برای معرفی سایت خودتون به گوگل بهترین و سریع ترین راه استفاده از webmaster خود گوگل هستش و بعد از اون در webmaster معرفی sitemap سایتتون.
 

فینگیلی

New Member
برای سال 2024 چه پیشنهادی دارید؟ من مشکل ایندکس ندارم اما بعضی از صفحاتی که خود گوگل ایندکس کرده و توی سرچ کنسول نشون میده که رتبه دارن، توی نتایج serp نمیاد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا