مطالبی مفید در مورد سئو

mehdisina

New Member
با سلام خدمت دوستان قرار است در این پست اطلاعات و مطالبی مفید و به روز در مورد سئو ارائه شود. در ابتدا یکسری تعاریف راجع به آن گفته می شود و در ادامه در مورد استراتژی های مختلف آن توضیح داده خواهد شد.

تعریفی از سئو:
سئو ( بهینه سازی موتور جستجو) علم سفارشي‌کردن عناصر وب‌سايت به هنگام جستجوي کلمات توسط کاربران در جهت رسيدن به رتبه بندي بالا به وسيله موتورهاي جستجو است. (سئو چیست)

نتايج جستجوي طبيعي
ليستي که به صورت مستقيم از الگوريتم رتبه بندي موتورهاي جستجو ايجاد شده باشد که در آن از سياست‌هاي رايگان موتور جستجو استفاده مي‌شود

ليست پرداختي
همچنين به عنوان ليست حمايت مالي نيز شناخته مي‌شود. اين‌ها تبليغاتي هستند که در کنار يا بالاي نتايج جستجوي طبيعي نشان داده مي‌شوند. براي اين ليست‌هاي پرداختي هزينه مي‌شود و هر کجا که جستجو کننده‌ها کلماتي را جستجو مي‌کنند در صورتي که در ليست کلمات تبليغاتي وجود داشته باشد، اين ليست‌ها نمايش داده مي‎شوند.

Google Adwords
اين يک زيرساخت تبليغاتي مهم شرکت گوگل است که منبع درآمد مهم آن محسوب مي‌شود. هر کس که مي‌خواهد در گوگل تبليغ نمايد با استفاده از اين برنامه مي‌تواند تبليغ خود را با انتخاب کلمات کليدي مناسب مرتبط با کسب‌وکارش را ايجاد نموده که سپس اين تبليغات در گوشه سمت راست نتايج تبليغات طبيعي نمايش داده مي‌شوند.

Google Adsense
خدمت رايگان براي انتشاردهنده‌ها و مالک‌هاي وب ‌سايت‌ها که مي‌خواهند با نمايش دادن تبليغ گوگل در سايت خود به کسب درآمد بپردازند. مالک‌هاي وب سايت‌ها توانايي انتخاب اين که کدام تبليغ و با چه قالبي نمايش داده شود را دارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا