مشکل در uv کردن

maya2020

New Member
این plane را بوسیله دو تا curve و loft درست کردم.چطوری می تونم دقیق uv کنم.nurbs هستش.می خوام texture یک پتو رو به صورت تکراری روش بندازم.الان که میندازم توی قسمت های گرد تکرار بیشتر از قسمت های صاف هستش.اگه میشه کمکم کنید.
Untitled1.jpg
 
دوست عزیز سلام :
بهترین روش احتمالا این هستش که مدل خودتون رو تبدیل به Poly کنین ، بعد توسط پنجره UV Texture Editor با UV ها آسان و راحت کار کنین ،
Window - Uv Texture Editor
حرفه ای ها معمولا در آخر کار مدل هاشون رو تبدیل به Poly می کنن .
موفق باشین .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا