راه اول رو متوجه نشدم . راه دوم هم متأسفانه یه شکل عجیب غریب تحویلم میده .
راه اول روکه متوجه نشدید، راه دوم روهم که اشتباه رفتید، نمیدونم چطوری توقع دارید نتیجه ی درستی بگیرید!
من نمیدونم دقیقا میخواید چه شکلی باشه، شما لاین دوم که برای Bevel profile رسم کردید رو باید همونطوری رسم کنید که توقع دارید جسمتون Extrude بشه. مثلا لاین باید لبه ی گرد داشته باشه. هر شکلی میتونه باشه، من نگفتم خط صاف رسم کنید.
راه حل اول هم خیلی واضحه، اول به لاین Extrude میدید و بعد با Edit poly ورتکس های روبروی هم که بهم وصل نیستند رو بصورت دستی وصل میکنید.
راه سوم هم اینه که Edgeهایی که میخواید گرد بشن رو انتخاب کنید و از Chamfer استفاده کنید.
شما باید اول مفاهیم مدل سازی رو یاد بگیرید تا به این مشکل ها برنخورید.
TurboSmoothکلا با لاین مشکل داره علتش هم اینه که
اینکه یک یا دونفر نهوه ی صحیح استفاده از ابزار هارو بلد نباشن دلیل نمیشه فکر کنیم مشکل از نرم افزاره. مکس علم غیب نداره که بدونه ما الان دقیقا چی ازش میخوایم : )، پس باید یک سری از مقدمات رو خودمون انجام بدیم و بعد از این ابزار ها استفاده کنیم.