مشکل در Scale کاراکتر

prince_Persia_7

Well-Known Member
من یه کاراکتر دارم که با Biped و Skin Modifier اسکلت بندی شده ولی به هیچ وجه نمیتونم درست اسکیلش کنم و همه چیزش به هم می ریزه . کلا کاراکتر هایی هم که خودم اسکلت بندی میکنم همین مشکل رو دارند. زمانی که تمام آبجکت ها رو سلکت و سپس اسکیل میکنم بدن از اسکلت میزنه بیرون و زمانی هم که ارتفاع Biped رو کم میکنم فرم بدن میریزه به هم!
 

پیوست ها

  • Kratos01.jpg
    Kratos01.jpg
    192.4 کیلوبایت · بازدیدها: 6
  • Kratos03.jpg
    Kratos03.jpg
    199.3 کیلوبایت · بازدیدها: 7
  • Kratos02.jpg
    Kratos02.jpg
    224 کیلوبایت · بازدیدها: 6

babak_salehi

New Member
دوست عزیز امکان زیادی داره تری دی مکس شما باگ پیدا کرده باشه موقه ی اکتیو کردن.

شما چرا اسکلت انسان رو نمی سازید این راه سخت هست اما اسکلت کوچکی دارین و راحت میتونید داخل بدنه قرار بدین.
 

prince_Persia_7

Well-Known Member
دوست عزیز امکان زیادی داره تری دی مکس شما باگ پیدا کرده باشه موقه ی اکتیو کردن.

شما چرا اسکلت انسان رو نمی سازید این راه سخت هست اما اسکلت کوچکی دارین و راحت میتونید داخل بدنه قرار بدین.
نه فکر نکنم برنامم مشکلی داشته باشه شما خودتون مثلا این کاراکتر رو دانلود کنید بعد ببینید میشه اسکیل کرد یا نه
اسکلت از نوع Bone متحرک سازی راه رفتنش خیلی سخته :cry:
برا همین بیشتر از Biped استفاده میکنم
 
دوست من این یک مشکل نیست مرحله قبل ی از به پایان رسیدن rigg چند تا کاره که باید انجام داد که ریگ به هم نریزه ، درست اسکیل بشه ، یا چرخشه ریگ اون هم بچرخه و ... تو مای با چند تا parent و scale constrain و orient constrain به اون کنترل اصلیه همون global همه این مشکلا با هم برطرف میشه تو مکس را نمی دونم اما همچین کارایی را باید حتما انجام داد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا