مشکل در کپی کردن

Saeed_Cool

Member
با سلام به دوستان خوب مجید آنلاین. من بازم با مشکلات خودم مزاهمتون شدم. راستش همون تور که سارا خانم در جریان هستن من در حال درست کردن یک مجله هستم و از چند برنامه مختلف استفاده کردم برای تایپ کردن مطالب اون ولی به یک مشکل بر خوردم که اینکه من وقت اینو که تمام مطالب رو تایپ کنم ندارم و بیشتر مطالب رو از اینترنت باید بگیرم و به این فکر افتادم که از نت کپی کنم و در برنامه مریم بزارم که بتونم اونو در فتوشاپ پیست کنم ولی وقتی که من از نت در برنامه مریم پیست میکنم به من فقط علامت سوآال نشون میده کسی میتونه به من یه راهنمایی کنه که من از چه راهی میتونم مطالب رو سریع تر جمع کنم و در ضمن به نظر شما از چه برنامه ای برای درست کردن یک مجله استفاده کنم چون در حال حاظر من از فتو شاپ استفاده میکنم. لطفا اینون هتما به من کمک کنید. ممنون از کمکتون.
 

S.H.R.M.K

Well-Known Member
سلام سعید جان

سوال اولتو دقیقا جوابشو نمیدونم ولی فکر کنم که تو مریم نمیتونی اینکارو بکنی ولی تو فارسی نویس شتاب تا جایی که میدونم میتونی این کارو بکنی.
در مورد سوال دومت هم فتوشاپ اصلا به درد این یکی کار یعنی بستن مجله نمیخوره ، میتونی از Page Maker یا Quark استفاده کنی که برای این کار هستن و کارتو خیلی آسون میکنن البته اگه صفحاتت کمه میتونی با کرل هم کار کنی که از فتوشاپ واسه این کار بهتره.
 

Saeed_Cool

Member
خیلی ممنون شهرام جان از کمک. ولی هیچ کدوم از این برنامه هایی که گفتی رو ندارم میشه کمکم کنی و بگی از کجا دانلود کنم؟ هم فارسی نویس شتاب و هم page maker یا quark ممنون میشم ازت.
 

mostafa_az

Well-Known Member
www.shetab.com

اين نرم افزار ميتونه كاري كه ميخواي بكنه . البته من تو راهنماش خونده بودم . اين رو هم خونده بودم كه ميتوني تو word باهاش بنويسي و بعد با اين نرم افزار تبديلش كني و تو فوتوشاپ بياريش .

مخلصيم
مصطفي
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
سعید جان فکر کنم اینی که می گی علامته سوال می ذاره مربوط Character Encoding برنامه ای باشه که باهاش تو اینترنت کار می کنی مثلا اگه با IE کار می کنی باید بری توی منی View و از گزینه Character Encoding کد مربوط به کلمات صفحه رو عوض کنی یکبار این کار رو انجام بده و گزینه های (Unicod(UTF 8 یا (Arabic (windows 1256 رو انتخاب کن و بعد این کار رو یعنی کپی و پیست رو انجام بده البته مطمئن نیستما ولی ممکنه اینطوری درست بشه

در مورد سوال دومت هم هرگز از فتوشاپ واسه این کار استفاده نکن چون واقعا مصیبت میشه برات (مخصوصا وقتی می خوای تایپ کنی) همونطور که حمید هم گفت از نرم افزارایی مثل Page Maker یا Quark که نرم افزارهای مخصوص واسه صفحه بندی مجله و روزنامه هستن استفاده کن که فکر هم می کنم CD اونها رو همه جا داشته بشن و نیازی به دانلود با حجم بالای برنامه نیست.
 

Saeed_Cool

Member
ازتون ممنونم سارا خانم امتحان میکنم خدا کنه کار کنه و راستش واسه من دانلود کردن مهم نیست اگه لینک همین برنامه رو که میگید داشته باشید ممنون میشم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا