سلام آرمین جان
ساده است، خودش داره می گه چکار کن بنده خدا - گیزمو ها بر اساس زاویه ی بن انتخابی و پرنت اون بن کار می کنن، وقتی پرنت نداشته باشه معلومه که نمی تونه زاویه ی حرکت از محل اولیه ی بن رو حساب کنه
کلا نفهمیدم
بنت رو به بن قبلیش لینک کن، اگر بنت در ابتدای زنجیره هست، به یک هلپر لینک کن
این کار کل ریگمو به هم میزنه ... یعنی بونم می ره یه سمت دیگه ...
برای اینکه زیاد مجبور به تغییر ریگ نشی گیزموی اسکین رو بیخیال شو از مودیفایر Skin Morph استفاده کن
آهان ... فکر کنم این چیز خوبی باشه

من تاحالا باهاش کار نکردم ... یه توضیح مختصر می دید ...
من اسکین مورف رو بالای اسکین اضافه کردم .... بعد تو اون لیسته فقط اون بنی رو که می خوام اسکینش رو تغیییر بدم رو اد کردم ...
بعد رفتم تو تایمی که مشکل دارم
بعد ورتکس هایی رو که می خواستم تغییر بدم رو انتخاب کردم ...
بعد وقتی تو اون لیسته بونم انتخاب بود create morph رو از لوکال پارامتر زدم ....
بعد ادیت رو انتخاب کردم و جا به جا کردم ...
ولی نشد ... یعنی شد ... ولی همیشه عوض شد ... مثل اینکه یه ادیت پولی بذارم بالای اسکین !!!
توضیح می دید دقیقا باید چی کار کنم ؟
ممنون

