سلام.
این قسمتهایی که با مرز آبی رنگ مشخص شده اند، توی UV جدا از بقیه هستند.
برای درست کردن این مشکل توی ویو پورت این face ها رو انتخاب کنید و در حالت انتخاب به پنجره ای که عکسش رو گذاشتید برید.
بعد face مورد نظر رو با جهت درست به جای درستش انتقال بدید و بعد از انتخاب ورتکس ها دستور weld رو از منویtools اجرا کنید تا ورتکسهای این face با بقیه ی مدل در قسمت UV یکی بشه و این مرز های آبی رنگ از بین بره.
موفق باشید.
امی جون از این که زحمت کشیدی و جوابم رو دادی خیلی خیلی مچکرم ولی این کار هارو می دونستم و انجام دادم ولی مشکل اینجاست که هر چی weld رو میزدم به هم دوخته نمی شدن. نمی دونم چه مرگشه. اصلا برای چی همچین مشکلی به وجود آمده
سلام
معمولا weld وقتایی جواب نمیده که اون سطح یا vertex سرش به یه جا دیگه بنده ...
مطمئن شید که به جایی وصل نیست , vertex ها باید آزاد باشن
مطلب بعد اینکه چرا بعضی پلیگان ها 5 سطحی و 3 سطحی اند ؟
قانون مگه 4 تایی نیست ؟
غصه نخور درست میشه
برای weld کردن باید دامنه ی تاثیر عمل weld رو از قسمت option تنظیم کنید و یا با snap دو ورتکس رو نزدیک به هم کنید تا روی هم بیافتند.
ضمنا" ورتکسهایی که قصد weld کردنشون رو دارید باید ارتباط داشته باشن به هم.
اگر دقت کنید بعضی از ورتکسها رو که انتخاب میکنید یک ورتکس دیگه هم تغییر رنگ میده. این برای نشون دادن اینه که ورتکس مرتبط با ورتکس شما کدومه. موفق باشید
مرسی از 2 دوست خوبم. حالا باید دوباره بهش ور برم ببینم چه مرگشه. قضیه رنگی شدن 2 ورتکس رو به کلی یادم رفته بود. مرسی از یاد آوریت. قانون 4 گوشی رو والا منم شنیدم ولی خوب بعضی جاها نیاز میشه . نمی دونم حالا. باز هم مرسی