مشکل با باز کردن فایل در Word??

dark-man

Member
با سلام خدمت دوستان ...
آقا من چند روز پیش برای یک سیستم می خواستم ویندوز بریزم ...برای همین هر چی فایل ورد داشتش روی یک سیدی رایت کردم و کل اطلاعات را پاک کردم و ویندوز نصب کردم ...ولی متاسفانه بعدش که ورد را نصب کردم روش و اومدم از آن فایل های ورد (.doc) استفاده کنم یک پیغام می آورد که نمی توانم انها را باز کنم و باید فایل ها CONVERT شوند ...من هم دکمه OK را زدم اما باز تمام آن فایل ها را به صورت مربع مربع نشان می دهد (یعنی تمام صفحه به صورت مربع مربع پر می شود ) هر چی فارسی ساز هم داشتم نصب کردم اما درست نشد باز (نمی دانم دستگاه قبلا از چه چیزی برای نوشتن فارسی استفاده می کرد ...اما برنامه فارسی سازی روی دستگاه نصب نبود ).(فارسی ساز هایی که من نصب کردم ولی جواب نگرفتم هم 1- شتاب 2- پروین 3- فونت های فارسی که می شود نصب کرد )
خواهش می کنم اگه کسی بلده که من باید چی کار کنم تا بشه این فایل ها را برگردادند به من کمک کنه ...چون من واقعا باید این فایل ها را درست کنم (فایل ها مربوط به یک دانشگاه هستش )
در پایان هم یکی از این فایل ها را می گذارم ...شاید کسی تونست منو کمک کنه .....
ممنون
 
سلام
مطمئني فايلهايي رو كه داشتي رايت ميكردي باز نبوده. براي من هم اتفاق افتاده كه فايلهاي وردم مربعي بوده و فقط به خاطر اين بوده كه موقع رايت كردن فايلم باز بوده.
موفق باشي
 

ramin2004

Member
شاید فونتی که نوشته ها توی ورد نوشته شدن روی این ویندوز نصب نیست.
یکی از فایل هارو اینجا بذار، شاید ما تونستیم بازشون کنیم.
 

dark-man

Member
بفرمایید این هم یکی از اون ها ( به حالت زیپ درر این پست قرار دادم )
 

پیوست ها

  • گواهي اشتغال به تحصيل.rar
    138 بایت · بازدیدها: 6
سلام
مطمئن باش همونطوري كه گفتم شده. يعني فايلت باز بوده و اون رو رايت كردي. اگه خواستي ميتوني امتحان كني. يه فايل باز ورد رو رايت كن. و اون فايل رو ببند ريست كن، فايل روي سي دي رو باز كن. مربع مربع خواهد بود.
موفق باشي
 

ramin2004

Member
فایل رو گرفتم ولی هیچی نشون نمیده حتی مربع.
شاید حق با حامد باشه.
فقط یه راه حل میتونم بهت بگم که شاید بتونی فایل هاتو بدست بیاری. یکی از برنامه های recovery رو نصب کن و بذار هاردتو بگرده شاید تونست فایل های قبلیتو پیدا کنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا