مشكل در Babylon Pro 5.06

آقا من يه نصبش كردم سالم بود .
بعد از يه مدت يوهو قاط زد و هر صفحه اي از برنامه و يا كلمه اي رو سرچ مي كنم يه صفحه ي خالي و سفيد بهم نشون ميده . چند بار هم كامل پاكش كردم و دوباره نصبش كردم ولي بازهم همونجوريه .
چي كار كنم ؟:cry: :neutral:
 

mshirkhani

Member
دیکشنری بابیلون یکی از بهترین و محبوب ترین دیکشنری های جهان به شمار می رود که تقریباً در تمامی زمینه ها و به تمامی زبان های جهان دیکشنری های گوناگونی رائه می دهد. از آنجا که پچ های مخصوص زبان فارسی این نرم افزار هم وجود دارد ، کاربران پارسی زبان هم علاقه زیادی به این نرم افزار دارند. اما نسخه ای که در سایت شرکت سازنده وجود دارد ، به صورت Trial میباشد و پس از 30 روز امکان استفاده از آن از بین میرود. بدین منظور طریقه کرک کردن این برنامه و استفاده دائمی از آن را برای شما در نظر گرفته ایم.


برای نسخه ی 5 از یکی از شماره سریال های زیر می توانید استفاده کنید:
(به این ترتیب که روی آیکون دیکشنری در task bar کنار ساعت ویندوز کلیک راست کنید و Enter License را انتخاب کنید)

Name: People

License Code: 4BECA202B9C8963E
*******************************************
Name:emporu
Serial: 3XQFFG5YUAKACJYR2S8J6KFMUD0PKMY4
*******************************************
Name: michael mills
s/n: 4F8C9439D8E0AEB3E24A
*******************************************
Name: PGC2K TEAM
S/N: A7E72A3987F23D8F084A8154
*******************************************
Name: PGC2K TEAM
S/N: 5B675751627146E2EDC9FA0C
*******************************************
USERNAME: MELVIN
Serial nr:K90KA59T0HJSNJC4JDGA3XBJSUZDAMCR


اما با این همه، اگر به اینترنت وصل شوید دیکشنری به طور اتوماتیک به سایت بابیلون وصل می شود و شماره سریال شما را رد می کند و دیکشنری به نسخه ی آزمایشی اش بر می گردد. برای رفع این مشکل می توانید:
آ. وارد مسیری که دیکشنری در آن نصب شده شوید(مثلاً: C:program FilesBabylon ) و روی فایل اجرایی Babylon کلیک راست کنید و در قسمت properties ،مشخصه ی Read Only را چک بزنید. به این ترتیب ممکن است موقع اتصال به اینترنت پیغام هایی مبنی بر اکسپایر شدن برنامه دریافت کنید، اما هیچ تغییری در برنامه ایجاد نخواهد شد. (ساده ترین روش)
ب. استفده از یک دیوار آتش شخصی مثل McAfee Personal Firewall برای اتصال به اینترنت و قطع کردن دسترسی بابیلون به اینترنت. البته استفاده از یک دیوار آتش علاوه بر این، امنیت رایانه ی شما را نیز بالا می برد.
پ. غیر فعال کردن دیکشنری قبل از اتصال به اینترنت. (این روش راه حل مناسبی نیست چون ممکن است فراموش کنید هر بار این کار را انجام دهید.)
(به نقل از وبلاگ بابیلون)
 

desiran

Member
این ورژن جدید این طوریه باید دروست کرک شه
اگه اشتباه کرک کنید دیگه درست نمیشه
و و قطی هم کرک کردید باید در Firewall کامپوترت اجازه یه دسترسی این برنامه را به اینترنت قطع کنی چون مجدد میره و سریال مجانی شما را اکسپایر می کنه
 

Sunboy454

Active Member
به تایپکش تو لینک زیر مراجعه کنید و آخرین نسخه رو به همراه کرکش دانلود کنید ، مشکلی نخواهید داشت :
تاپیک Babylon
 

جدیدترین ارسال ها

بالا