طرح آخری سمت راست خوب بود چون نماد دیجیتالی بیشتری داشت و به سامسونگ میخوره. فقط اسم شرکت"کاوش" جالب نبود و انگار یک وسیله شکسته بود.
کاوش اسم با اصالتیه نباید ول باشه. از نماد های موبایلی در طرح سوم چیزی ندیدم و این نقطه ضعفه.
طرح وسط پاییزی هیچ ربطی به موبایل نداره. و بیشتر برای یک فروشگاه ساز و موسیقی (شاید) مناسبه. اما اگر برای اون طرح ها استفاده بشه عالیه.
طرح اول سمت چپ مشکلش همون شکل "کاوش" هست که جالب نیست. دوما جلمات چپ چینه که به نظرم باید راستچین باشه. زمینه هم مناسب این طرح نیست. اگر pattern زنبوری حذف بشه بهتره. چون طرح رو قوی تر نشون میده (حتی میشه pattern رو با غلظت کم نشون داد...
سلام دوست من
الزاما همیشه نباید برای هر کارت ویزیت یه المانی از نوع محصول در اون باش خصوصا کارت ویزیت
اما نوع کاوش این انتخاب خود مشتری بوده پس نمیشه دستکاریش کرد (کاوش کنده کاری این همون مفهوم رو القا میکن ) یه جورایی نظرتون رو نمیپذیرم
طرح پاییز یا هر چیزی این یه پیش نمایش و خودم هم دوسش دارم
در کل من دوست دارم همیشه خلاف واقع عمل کنم و تا به کنون هم موفق بودم چون این که میگی به درد موسیقی میخور یه ایتم جال افتادس
بهتره بعضی وقتا مخاطب رو به فکر وا داشت