مشاوره کسب و کار در کرج – 11 ایده جلب اعتماد مشتری

seo2024

Member
مشاوره کسب و کار در کرج توسط مجموعه ما ارائه می شود. فرقی نمیکند که کسب و کار شما به چه صورت است. اگر سایت و یا حتی یک صفحه اینستاگرام دارید می توانید روی کمک ما برای بهبود برند و جلب اعتماد مشتری حساب کنید.









یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیران شرکت ها و وب سایت ها جلب اعتماد مشتری اولیه برای خرید محصولات و استفاده از خدمات است. هزینه ای که برای جلب اعتماد باید پرداخته شود بسیار بیشتر و بالاتر از هزینه های تولید و ارائه خدمات است. به همین دلیل مدیران موفق به دنبال استفاده از فرایند های مشاوره کسب و کار هستند تا بتوانند راه های موثر برای جلب اعتماد را به دست بیاورند.










ارائه خدمات مشاوره کسب و کار در کرج​

اگر ساکن کرج هستید و به دنبال دریافت مشاوره کسب و کار در کرج هستید این سایت بهترین جا برای شما است. شما میتوانید به راحتی برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین دریافت مشاوره تخصصی با شماره های قرار داده شده در سایت ارتباط برقرار کنید .
فرقی نمی کند که سایت دارید یا ندارید ! اگر حتی برای کسب و کار خود یک صفحه مجازی در اینستاگرام هم راه اندازی کرده اید ، به این معنی که به دنبال رشد کسب و کار و افزایش درآمد خود هستید. بهتر است برای پیشرفت در مسیر فعالیت خود از مشاوره های تخصصی و بهره مند شوید .






ارائه خدمات مشاوره کسب و کار در کرج










جلب اعتماد مشتری اولیه کلیدی برای فروش بهتر​

حال که به دنبال مشاوره کسب و کار در کرج هستید و میخواهید کسب و کار خود را رونق دهید بهتر است که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. به این نکته توجه داشته باشید که مقالات ارائه شده در سایت حسین براتی همگی رایگان هستند. حتی اگر از مشاوره های ما استفاده نمی کنید می توانید از این مقالات به صورت رایگان استفاده کرده و با کمک آنها کسب و کار خود را رونق بیشتری دهید .
اولین گام برای بهبود کسب و کار جلب اعتماد مشتری اولیه است . در واقع همه شرکت های بزرگ و مدیران وب سایت ها به خوبی می دانند که جلب اعتماد اولیه یکی از کلیدی ترین فرایند ها برای افزایش فروش و درآمد بیشتر است. در واقع تا زمانی که بتوانند اعتماد مشتریان را به محصولات و خدمات خود جلب کنند می توانند روی فروش بیشتر و سود بیشتر حساب کنند. در نتیجه اولین قدم در مسیر راه اندازی کسب و کار ( و همچنین اولین توصیه در مشاوره کسب و کار در کرج) جلب اعتماد اولیه است.

چگونه جلب اعتماد مشتری اولیه را به دست بیاوریم؟​

اینکه چگونه اعتماد مشتریان را به کسب و کار خود به دست بیاورید در قدم اول به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. شاید یک سلام ساده بتواند باعث جلب اعتماد مشتری در یک فروشگاه لباس شود اما برای خرید کالاهای گران تر شما باید انرژی و زمان بیشتری را برای اعتماد سازی ایجاد کنید.
در این نوشته ما در گام اول ارائه مشاوره کسب و کار در کرج قصد داریم که راه های مناسبی را برای جلب اعتماد به شما نمایش دهیم. در این مقاله 11 ایده موثر برای جلب اعتماد مشتری به شما آموزش داده خواهد شد. شما می‌توانید بر اساس کسب و کار خود از این ایده ها به راحتی استفاده کنید.

1. مشتریان قبلی را ترغیب کنید که به صورت آنلاین نظرات خود را درج کنند.​

بر اساس بررسی های صورت گرفته امروزه درصد زیادی از مشتریان قبل از خرید محصول در مورد آن تحقیق می کنند. یکی از راه های تحقیق در مورد یک محصول نظر مشتریان و خریداران قبلی در خصوص آن کالا و خدمات است. امروزه اکثر خریداران در خصوص یک کالا و یا خدمات به راحتی نظرات خود را در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها وبلاگ‌ها به اشتراک می گذارند.
در نتیجه مشتریان شما قبل از اینکه از کالا یا خدمات شما استفاده کنند قطعاً به سراغ مشتریان قبلی خواهند رفت تا نظرات آن‌ها را جویا شوند. در نتیجه شما می توانید از مشتریان قبلی خود بخواهید که نظرات خود را در وب سایت شما و یا شبکه های اجتماعی شما درج کنند تا مشتریان جدید هم این نظرات را دیده و به خرید کالا و یا خدمات شما ترغیب شوند. این نظرات می تواند به راحتی جلب اعتماد مشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

2. همراه و در دسترس مشتری باشید.​

خرید تنها به موقع خرید محدود نمی شود. قبل از خرید و بعد از خرید شما باید همراه و در دسترس مشتری باشید. مشتریان شما قبل و بعد از خرید محصولات و استفاده از خدمات شما سوالاتی را در ذهن خود دارند. به همین دلیل شما باید همیشه در کنار آن‌ها باشید. به مشکلات و سوالات آن‌ها پاسخ دهید. از شبکه های اجتماعی و سیستم های ایمیل و پیام رسان ها برای ارتباط بیشتر با مشتری استفاده کنید.
مشتری که کالای شما را خریده است می تواند به عنوان یک سفیر برای تبلیغات شما باشد. در نتیجه افزایش رضایت مشتری و اعتماد مشتری می تواند به راحتی باعث جلب اعتماد در دیگر خرید ها شود. در نهایت این سطح از اعتماد سازی می تواند برند شما را راحتی در بین مشتریان معروف و محبوب کند.

3. علاوه بر خرید به مشتریان خود خدمات و محصولات ارائه دهید.​

تصور کنید که یک خرید داشته و فروشنده به شما یک وسیله دیگر را به عنوان هدیه به شما ارائه می دهد. در واقع فروشنده هیچ تعهدی برای اینکه این هدیه را به شما بدهد نداشته است اما برای ایجاد یک حس مثبت در هنگام خرید به شما این هدیه را به شما ارائه می دهد. این کار تا مدت ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. این کار یکی از کم هزینه ترین کارها برای جلب اعتماد مشتری اولیه است. در واقع اگر به دنبال جذب رضایت مشتری هستید می‌توانید با این کار به راحتی مشتری خود را دائمی و آن را بعد از هر خرید راضی و خشنود سازید.

4. با مشتریان خود به صورت مستمر در ارتباط باشید.​

مشتریان شما علاوه بر اینکه می توانند به راحتی برند شما را تبلیغ کنند می تواند دوست شما نیز باشند. شما باید با مشتریان خود همواره رفتاری دوستانه داشته باشید. اینکه مشتریان شما مجموعه شما را نه به عنوان یک فروشنده بلکه به عنوان یک دوست در کنار خودشان بشناسند می تواند تاثیر بالایی داشته باشد. در برخی از این موارد حتی مشتریان شما به فکر خرید از رقیب شما هم نخواهند افتاد چرا که انکار در نظر آن‌ها سخت و ناراحت کننده خواهد بود.
در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری اولیه برقراری ارتباط بین مشتری و برند است. شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی و با استفاده از تکنیک هایی مانند پرسش و پاسخ و مسابقه، نظر سنجی، ارتباط مستقیم و موارد دیگر پایه های رابطه بین خود و مشتریان را مستحکم تر کنید. زمانی که مشتری ببیند شما برای او ارزش و اهمیت قائل هستید لطف شما را با خرید های بیشتر جبران خواهد کرد. حتی اگر خرید هم نکند در بین دوستان و آشنایان خود از شما و برند شما تعریف خواهد کرد.
 

seo2024

Member

5. استفاده از یک چهره انسانی در کسب و کارها​

قطعاً شما هم در شبکه های اجتماعی ویدئوهای تبلیغاتی شرکت ها و برندها برای محصولات و خدماتشان را دیده اید اما به نظر خیلی از افراد این ویدیوها راضی کننده نیستند. یکی از روش های موثر برای جلب اعتماد این است که ما موارد پشت صحنه و در واقع فعالیت های مخفی از دید مشتری را به آن‌ها نشان دهید.
به عنوان مثال شما می توانید در خصوص فعالیت های مختلف، دورهمی ها، رویداد ها، فروش های ویژه، لحظات شیرین ارتباط با مشتری، ارسال بارها و غیره محتوای تصویری و ویدئویی تهیه کرده و آن‌ها را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. با این کار مشتریان شما به برند و مجموعه شما بیشتر اعتماد کرده و مطمئن می شوند که در پس زمینه این برند انسان هایی فعال و قابل اعتماد وجود دارند.

جلب اعتماد مشتری اولیه
جلب اعتماد مشتری اولیه

6. کالای فروخته شده و خدمات ارائه شده را ضمانت کنید.​

بر اساس تحقیقات صورت گرفته حتی کوچکترین خرید ها هم در ذهن یک مشتری استرس و ترس را ایجاد می کند. این وظیفه شماست به عنوان فروشنده که این استرس ها را کاهش دهید. یکی از راهکارهای موثر برای جلب اعتماد این است که ترس مشتری در هنگام خرید را کاهش دهید. این کار با ضمانت خرید دادن به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد.
در واقع با ارائه ضمانت شما به قلب مشتری نفوذ کرده و این اطمینان را به او می دهید که در قبال وجه نقدی که دریافت می کنید و کالایی که می فروشید مسئولیت پذیر هستید در نتیجه مشتری با خیالی راحت تر از شما خرید می کند. حتی یکی از بهترین راه های جلب اعتماد، ضمانت بازگشت وجه است که مشتریان را با خیال راحت اقدام به خرید می کند.

7. استفاده از یک داستان جذاب
داستان ها همیشه جذاب بوده‌اند.​

حال اگر در حوزه کسب و کار خود از یک داستان جذاب و زیبا استفاده کنید اثر آن در کسب و کار شما فوق العاده خواهد بود. در واقع داستان ها احساسات و عواطف مشتریان را برانگیخته می‌کند و در نتیجه به شما و مجموعه شما احساس نزدیکی بیشتری می کنند. همین امر باعث اعتماد بیشتر مشتری به شما خواهد شد.
نوشتن یک داستان جذاب و کوتاه در خصوص برند شما به کسب و کار شما چهره تازه ای می‌بخشد. در مواقع استفاده از داستان سرایی یک روش موثر برای جلب اعتماد در کسب و کارها است. چون باعث می شود که توجه و نظر مخاطب به شما جلب شده و شما را نزدیک‌تر به خود احساس کند.

8. معرفی کامل محصول به مشتریان و خریداران​

اگر قرار است یک محصول و یا خدمات را به یک مشتری معرفی کنید این کار باید به صورت کامل انجام شود. در واقع یکی از موثرترین راهها برای جلب اعتماد مشتری اولیه این است که مشتری به صورت کامل با محصول شما آشنا شود. دانستن مزایا و معایب و مشکلات یک کالا و خدمات به مشتری شما این قدرت را می دهد که با خیال راحت تری تصمیم گیری کند. همچنین این قدرت به مشتری این اعتماد را می دهد که به برند و مجموعه شما بیشتر اعتماد کند.
شما نباید ترسی از گفتن معایب محصول خود داشته باشید. مطمئن باشید که صداقت شما با مخاطب منجر به افزایش اعتماد مشتریان و فروش بیشتر محصولات شما خواهد شد. مشتری به راحتی می تواند تفاوت بین افراد سودجو و صادق را متوجه شود.

9. از تأثیر بازاریابی دهان به دهان غافل نشوید.​

یکی از موثرترین روش ها در بازاریابی استفاده از بازاریابی دهان به دهان است. در واقع مشتریان شما بهترین معرف برند و مجموعه شما هستند. حال هرچه مشتریان شما از خریدشان راضی تر باشند بهتر برند شما را معرفی می کنند. برای جلب رضایت مشتری شما باید خدمات و محصولات خود را با پشتیبانی مناسب به آن‌ها ارائه دهید.
یکی از روش های موثر برای جلب اعتماد این است که رضایت مشتری را در هنگام خرید و بعد از خرید به خوبی جلب کنید. مشتری شما با دریافت ضمانت کالا، پشتیبانی خوب، قیمت مناسب و کیفیت خوب از خریدشان راضی بوده و برند و کالای شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. یادتان باشد که بازاریابی دهان به دهان یعنی مشتری راضی، کالا و خدمات شما را به دیگران معرفی کرده و از خدمات ارائه شده از جانب شما تعریف کند.

10. از بین بردن بی اعتمادی در مشتری ها​

با توجه به روش های موثر برای جلب اعتماد شما باید نسبت به بی اعتمادی مشتری نیز راهکارهایی را ارائه دهید. در واقع همیشه نمی توانید اعتماد مشتری را جلب کنید و باید در ابتدا بی اعتمادی مشتری را از بین ببرید. در واقع مشتریان با دیدن برخی جزئیات در ظاهر فروشگاه و ظاهر شما نسبت به فروشگاه شما بی اعتماد خواهند شد. ظاهر نا آراسته، اجناس خاک خورده، صحبت های نامناسب فروشنده ، اجناس قدیمی، کثیف بودن فروشگاه شما، قدیمی بودن اجناس فروشگاه شما و قیمت های نا مناسب این گونه موارد می تواند در همان بازدید اولیه باعث بی اعتمادی مشتری شود.

11. استفاده از فرشته نجات بخش در فروش، تولید محتوا​

یکی از روش های موثر برای جلب اعتماد مشتری تولید محتوا برای کالاها و خدمات است. یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت فروشگاه های بزرگ را می توان تولید محتوای منظم و اصولی دانست. اولین و مهم ترین روش ارائه محتوای متنی در وبلاگ ها برای معرفی کالاها و خدمات است. تولید محتوای ویدیویی و استفاده از ابزارهای رایگان ( مانند شبکه های اجتماعی ، پیام رسان ها و غیره ) به مدیران وب سایت ها این کمک را می کند که فروش کالای خود را بهتر و بیشتر کنند.
تولید محتوا در هر کسب و کاری می تواند موثر باشد. از تشک خواب گرفته تا خرید خودرو فرقی نمیکند ، در هر صورت شما باید یک محتوای جذاب برای معرفی آن‌ها تولید کنید. حتی ارائه یک کاتالوگ مناسب نیز به عنوان یک فرایند تولید محتوا تلقی می شود.

جمع بندی روش های موثر برای جلب اعتماد​

ماهیت کسب و کار شما و سرانجام آن به فروش مشتریان گره خورده است. هر کسب و کاری که مشتری نداشته باشد محکوم به شکست است. برای فروش طولانی مدت شما باید اعتماد مشتری خود را به دست بیاورید. در بالا روش های موثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه به شما گفته شد. شما می توانید با استفاده از این روش ها به راحتی اعتماد سازی را در بین مشتریان خود را انجام داده و فروش خود را چند برابر کنید.

حسین براتی :
تولید محتوا فقط به معنی طراحی سایت نیست. حتی یک کاتالوگ و نوشته ساده ( خیلی ممنون از خرید شما – به امید دیدار مجدد – لطفا با لبخند استفاده شود و غیره ) هم میتواند به عنوان یک فرایند تولید محتوا باعث جلب اعتماد مشتری شود .


معرفی حسین براتی​

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.
استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا