بی بی کد مسجد حمامیان

vpic

Well-Known Member
با سلام.
این پروژه یه مسجده(یکی از اولین مساجد بدون منار) که تو درس برداشت انجام دادیم.واسه تحویل پروژه که حسابی وقت داشتیم نشستم واسه دلم کار کردم.نتیجه شد نمره 20 و همه ی هم گروهی ها هم بسی خوشحال شدند و شاد.
خیلی دوسش دارم.کل تکسچر ها رو عکس گرفتم.از درب و پنجره گرفته تا کل آجرها حتی نوع درخت رو هم مدنظر قرار دادیم.
لازم به ذکره که بگم مسجدو 3 بار برداشت کردیم.پروژه خیلی تکمیل بود از عکاسی پانوراما تا شلنگ تراز نا همواریهای روی زمین و ...

امیدوارم خوشتون بیاد

............................................................................
لازم به ذکره که عکس ها رو برای اولین بار رو سایت گزاشتم و استفاده از عکس ها فقط با ذکر نام سایت مجید آنلاین و اسم خودم(وحید صالحی) مجازه.
چون تحویل میراث فرهنگی داده میشه.
 

پیوست ها

  • a1.jpg
    a1.jpg
    401.9 کیلوبایت · بازدیدها: 73
  • a2.jpg
    a2.jpg
    461.7 کیلوبایت · بازدیدها: 50
  • a3.jpg
    a3.jpg
    674.5 کیلوبایت · بازدیدها: 69
  • a4.jpg
    a4.jpg
    610.6 کیلوبایت · بازدیدها: 67
  • a5.jpg
    a5.jpg
    513.9 کیلوبایت · بازدیدها: 68
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
سلام کار قشنگی شده ... اتفاقا دو نفر از دوستان من هم روی این مسجد کار کردن... البته نه برای میراث ... برای درس برداشت از بناهای تاریخی.
کلا رنگهایی که استقاده کردین حس و حال بوکان رو کاملا تداعی میکنه ... آسمون خیلی آبی زمین خیلی سبز و اخرایی
گنبدش هم خیلی ناز شده
ولی چمن اصلا خوب نیست ...درخت هم میتونه بهتر باشه
تکرار تکسچر آجرها کاملا مشهوده

خسته نباشی ... :rose:
 

vpic

Well-Known Member
ممنون از همتون.به بههه آقا بوکانم اومدی!!!!!
والا منم که نوشتم واسه برداشت از باهای تاریخی زدم ولی بعدا پیشنهاد داده شد تحویل اونجا هم بدم.
در مورد تکسچر ها هم نخواستم از آماده استفاده کنم.عکس که گرفتم با offset روش کار کردم ولی چشم درستش می کنم.
واسه چمن هم از مپ واسه توزیع ناهماهنگ چمن با اسکاترو پروکسی استفاده کردم.اگه آموزش cg workshopo قبلش میدیدم بهتر میشد.
ممنون از همه دوستان بابت نظراتشون.
 

.:BehzAd:.

Active Member
چه کاره خوبی آفرین

فقط اگه چمن رو مدل میکنی روش وقت بزار و با پلاگین های که هست یه چمن خوب شبیه سازی کن الان خیلی کچله.

در کل کاره خوبی زدید و خسته نباشید. :rose:
 

master_shz

New Member
توی رندر سومی تکرار تکسچر خیلی به چشم میاد ولی رندرهایی را که از نزدیک گرفتی خیلی زیبا شدن به خصوص رندر دوم سمت راست
متریال گنبد هم خیلی ساده و مات شده
آدمی را که توی رندر اول گذاشتی کلا توی یه حال و هوای دیگست و به فرم کار نمیاد اصلا

کلا کار بسیار زیبایی شده، خسته نباشی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خیلی خوب شده وجید جان.به لحاظ اجرا و برداشت خیلی خیلی با ارزش هست.
90 درصد پله پر پیچ و خم رو بالا رفتی.اما آخز کار زیاد خوب پرداخت نکردی
کارت نقات قوت خیلی زیادی داره از جمله تکسچرینگ سخت . مدل سازی خیلی خوب
اما مشکلاتی که به چشم من اومد
خیلی پر رنگ هست.افراط شده.باعث سر درد میشه.باید توی استفاده از تون های تند خیلی مراقب باشی.به نظرم از کالر مپینگ مناسب استفاده نکردی.
چمن خوب نشده.این آموزش رو دنبال کن
http://forum.majidonline.com/showpost.php?p=901213&postcount=14
 

vpic

Well-Known Member
به بهههه استاد خودم.
خوبی آقا عارف.آقا قدم رنجه فرمودید.ازبس سرت شلوغه مزاحمت نشدم.
خیلی ممنون بابت نظراتت.
قبول دارم رنگ یه خورده تو صحنه اول تنده ولی واسه اینکه چشمو بگیره یه خورده زیاد بالا بردمش.
آقا من کلا تو کالر مپینگ مشکل دارم + یه سری متریال ها.
هنوز درکش نکردم.کتابم خوندم گنگه واسم.اگه بتونی کمک کنی(یه آموزشی نمونه سمپل ...)ممنون میشم.
تا اینجا هم که رسیدم اول خدا کمکم کرد بعدش تو رام نداختی.
خیلی آقایی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا