سهراب صادقی
New Member
مزیت های فروشگاه اینترنتی چه میباشد؟
پیش از مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، مزایای فروشگاه اینترنتی برای مشتریان این است که در هر کجا امکان خرید و سفارش کالای مورد نظر خود را دارند.۱-از جمله خوبی های داشتن وبسایت فروشگاهی جذب مشتریان بیشتر
همانطور که ذکر کردیم با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب نگهداری هرچه بیشتر مشتریان وفادار و قدیمی خواهد شد که از جمله مزایای فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان و همینطور صاحب فروشگاه است. از طرف دیگر، یک فروشگاه اینترنتی از هر نقطه دنیا قابل دسترس مشتریان میباشد. در این شرایط، چنانچه بتوانید تمهیداتی برای ارسال کالای خریداری شده به ساکنین دورتر از محل اقامت خود (چه منطقه شهری، چه شهر و چه کشور دیگر) توجه کنید؛- مشتریان قدیمی شما که از محل سکونت سابق خود نقل مکان کرده اند، همچنان امکان خرید از فروشگاه شما را دارا میباشد.
- مشتریان جدیدی از مناطق دورتر خواهید یافت و بازه خریداران محصولات شما، بزرگتر خواهد بود.
۲- عرضه بر مبنای نیاز از دیگر مزایای فروش اینترنتی
خریداران با ویزیت به یک فروشگاه فیزیکی، توقع مشاهده محصولات و بررسی آنها را خواهند داشت. هرچند ممکن است مراجعه کننده کالا را بخرد یا به هر دلیلی اعم از قیمت، مقایسه با کالای دیگر و… از خرید آن، پشیمان شود. در هر صورت شما موظف هستید موجودی مناسبی از کالاهای قابل ارائه، با میزان تقاضای نامشخص داشته باشید.اما با استفاده از مزایا فروشگاه اینترنتی در یک فروشگاه آنلاین، کافیست تصویر و کاتالوگ مناسبی برای هر محصول ارائه دهید. کاربران با مراجعه به فروشگاه آنلاین، تصاویر و اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده میکنند، با سایر محصولات مقایسه میکنند و در صورت تمایل، به خرید آن اقدام میکنند. شما در فروشگاه آنلاین نیاز به تامین فیزیکی کالا به تعداد زیاد، نخواهید داشت. بلکه باید این مورد را در نظر بگیرید که، امکان تامین کالا برای سفارشهای ایجاد شده داشته باشید، در غیر اینصورت کالا را از منوی محصولات حذف کنید یا اتمام موجودی را، اعلام نمایید.
ما در تاباویژین در راستای تولیدمحتوا با کیفیت تلاش میکنیم.