مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

مزیت های فروشگاه اینترنتی چه میباشد؟​

پیش از مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، مزایای فروشگاه اینترنتی برای مشتریان این است که در هر کجا امکان خرید و سفارش کالای مورد نظر خود را دارند.

۱-از جمله خوبی های داشتن وبسایت فروشگاهی جذب مشتریان بیشتر​

همان‌طور که ذکر کردیم با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به دلیل دسترسی آسان و راحت آن، سبب نگهداری هرچه بیشتر مشتریان وفادار و قدیمی خواهد شد که از جمله مزایای فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان و همینطور صاحب فروشگاه است. از طرف دیگر، یک فروشگاه اینترنتی از هر نقطه دنیا قابل دسترس مشتریان میباشد. در این شرایط، چنانچه بتوانید تمهیداتی برای ارسال کالای خریداری شده به ساکنین دورتر از محل اقامت خود (چه منطقه شهری، چه شهر و چه کشور دیگر) توجه کنید؛

  1. مشتریان قدیمی شما که از محل سکونت سابق خود نقل مکان کرده اند، همچنان امکان خرید از فروشگاه شما را دارا میباشد.
  2. مشتریان جدیدی از مناطق دورتر خواهید یافت و بازه خریداران محصولات شما، بزرگتر خواهد بود.

۲- عرضه بر مبنای نیاز از دیگر مزایای فروش اینترنتی​

خریداران با ویزیت به یک فروشگاه فیزیکی، توقع مشاهده محصولات و بررسی آنها را خواهند داشت. هرچند ممکن است مراجعه کننده کالا را بخرد یا به هر دلیلی اعم از قیمت، مقایسه با کالای دیگر و… از خرید آن، پشیمان شود. در هر صورت شما موظف هستید موجودی مناسبی از کالاهای قابل ارائه، با میزان تقاضای نامشخص داشته باشید.

اما با استفاده از مزایا فروشگاه اینترنتی در یک فروشگاه آنلاین، کافیست تصویر و کاتالوگ مناسبی برای هر محصول ارائه دهید. کاربران با مراجعه به فروشگاه آنلاین، تصاویر و اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده می‌کنند، با سایر محصولات مقایسه می‌کنند و در صورت تمایل، به خرید آن اقدام می‌کنند. شما در فروشگاه آنلاین نیاز به تامین فیزیکی کالا به تعداد زیاد، نخواهید داشت. بلکه باید این مورد را در نظر بگیرید که، امکان تامین کالا برای سفارش‌های ایجاد شده داشته باشید، در غیر اینصورت کالا را از منوی محصولات حذف کنید یا اتمام موجودی را، اعلام نمایید.
ما در تاباویژین در راستای تولیدمحتوا با کیفیت تلاش میکنیم.
 

حذف هزینه‌های خرید و کرایه یکی از مزیت های فروشگاه آنلاین​

ارائه خدمات از طریق یک فروشگاه فیزیکی، همواره با هزینه‌های تهیه یا اجاره، نگهداری، تعمیرات، مالیات و… همراه است. فروشگاه شما چه کوچک به اندازه یک کیوسک فروش مجله، یا بزرگ به اندازه یک نمایندگی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نیاز به صرف چنین هزینه‌هایی خواهد بود. ضمن اینکه هرچه فروشگاه شما گنده تر باشد، علاوه بر افزایش هزینه‌های نگهداری از ساختمان نیاز به نیروهای انسانی بیشتری نیز، دست خواهید یافت. علاوه بر آن اگر برای مناسبت‌های گوناگون، حراج‌های ویژه یا تغییر فصل، نیازمند تغییر چیدمان فروشگاه باشید هزینه‌های قابل توجهی برای ابزار، وسایل و نیروی کار بوجود می آید. در مقابل، در صورت راه‌اندازی یک وب سایت برای فروشگاه اینترنتی خود با یک طراحی سایت مناسب و کارآمد، بخش زیادی از هزینه‌های نام برده، با استفاده از مزایای فروشگاه اینترنتی کاهش پیدا میکند.

شاید در ابتدای فعالیت هزینه‌ی بالایی برای طراحی یک سایت بهینه پرداخت کنید، یا در طی فعالیت مستلزم پرداخت هزینه سالانه هاست و خرید دامین باشید و یا موضوع پرداخت مالیات همچنان برای شما ایجاد چالش بنماید. اما چنانچه طراحی متناسبی را در نظر گرفته اید، نیروی کار بسیار کمتری نیاز خواهد بود. از طرف دیگر، جز برای بروز رسانی سایت و طراحی‌های منحصر به رویدادهای خاص، احتیاج به پرداخت هزینه تعمیرات سایت . در رویدادهای مهم سالیانه نیز، تنها با افزودن یک صفحه جدید به طراحی وب سایت، از صرف هزینه برای تغییر دکور تمام فروشگاه، اجتناب میکنید.
تاباویژن متفاوت در تولید محتوای با کیفیت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا