مزایای آموزش آنلاین

therealtahmineh

New Member
امروزه زوز دیگه همه ی ما به نحوی ، مستقیم یا غیر مستقیم با اینترنت و کامپیوتر و وسایل ارتباط جمعی در ارتباطیم و ازشون برای انجام کارهای مختلف روزانه مون استفاده میکنیم . خیلی از کارهامون هم با ظهور این پدیده آسون شده ، چرا که دیگه مجبور نیستسم مثلا کلی تو صف انتظار بانک معطل بشیم و از خونه با کامپیوتر و گوشیمون خیلی راحت کارها ی بانکیمونو انجام میدیم . در بحث های دیگه هم مثل آموزش آنلاین ، شبکه جهانی به کمک خیلی از ما اومده . زندگی تو شهرهای بزرگ و برنامه ی فشرده کاری خیلی ارز اوقات مارو از یادگیری و اینکه دنبال علایقمون بریم دور میندازه ، یا حتی زندگی تو شهرهای کوچیک و روستاها امکانات خوبی رو برای آموزش بهمون ارائه نمیده . پس برای داشتن کلاس مورد علاقمون تو یک زمان مناسب و با مدرس با کیفیت ، آموزش آنلاین بهترین گزینه ست ! هر فیلدی هم دیگه پوشش میده ، از زبان و هنر و موسیقی گرفته تا بحث های جدی و آکادمیک و حتی کلاس های دانشگاه !
تو تین مقاله اومدم و مزایای کلاس آنلاین گیتار رو بررسی کردم که امیدوارم مفید باشه !

کیفیت مدرس

یکی از خوبی های آموزش آنلاین اینه که دیگه به ترافیک نمیخوریم ، در نتیجه هیچوقتم کلاسمون دیر نمیشه! یه کلاس مثل کلاس گیتار که معمولا نیم ساعته ، اگه یه ربع دیر برسی یا اصن نرسی باهم فرقی نداره. ز طرفی هزینه کلاس خصوصی با یه مدرس خوب و حرفه ای تقریبا زیاده ولی آموزش آنلاین بهمون یه مدرس خوب با یه هزینه معقول میده!


زمان کلاستو خودت انتخاب کن


برای کلاس های آنلاین یه عالمه انتخاب داری که ساعت کلاست کی باشه . میتونی هر معلمی که خواستیو داشته باشی تو ی هر ساعتی از شبانه روز که خودت انتخاب میکنی! پس بهترین گزینه رو برای خودت انتخاب کن.



کلاستو ضبط کن


بزرگترین فایده ی کلاس آنلاین اینه که ویدیوشو داری و هروقت خواستی میری سراغشون . چیزایی رو که یاد گرفتی بارها و بارها کار میکنی . حتی میتونی ویدیو کلاسو رو ببری عقب و از اول ببینی !

امکان ضبط تو کلاس حضوری تقریبا سخت و یا حتی بعضی وقتا غیرممکنه . ولی وقتی کلاست آنلاین باشه درست بعد از کلاس ، درسی که یادگرفتی رو مرور میکنی.



قبل کلاس گرم کن!



وقتی کلاسمون آنلاینه قبل کلاس کلی وقت داریم که گرم کنیم . پس بهترینو به استادمون ارائه میدیم ! بارها و بارها آکورد میگیریم تا اون قطعه ای روکه دوسش داریم حرفه ای اجرا کنیم . بدن استرس و بدون ترس از اشتباه.




بدون ارتباط فیزیکی!


خب اخیرا دنیا دست به گریبان شده با یک بیماری جدید و همه گیر به اسم کووید19 ، زندگی خیلی از ماها با اومدن این بیماری تغییر کرده و همه مون مجبوریم که بیشتر تو خونه بمونیم تا از خودمون و دیگران محافظت کنیم ، خیلی از کلاس ها یا تعطیل شدن و یا ما دلمون نمیخواد که حضوری درشون شرکت کنیم . از طرفی هم نباید از علایقمون دور بمونیم و یادگیری باید ادامه پیدا کنه ،اونجاست که رو میاریم به اینترنت و دنبال یه کلاس خوب ، با هزینه معقول و اساتید مجرب میگردیم .

خلاصه که نباید اجازه بدیم که هیچ چیزی تو این دنیا مانع ما بشه و مارو از عشقمون به چیزی مثل موسیقی ، مثل گیتار دور بندازه !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا