مربیگری آنلاین فوتبال در هت‌تریک

alex_irooni

New Member
می‌شینی پای کامپیوتر . . . حرارت تازه‌ای قلبت رو فراگرفته، بهترین کار اینه که کمی روی صندلی جابه‌جا بشی تا به صفحه‌ی مونیتور، بهتر تسلط داشته باشی . . . یک نفس عمیق می‌کشی و چند لحظه‌ بعد . . . با دیدن نتیجه‌ی بازی از خوشحالی میترکی . . . وقتی می‌بینی حریفت رو با هوش و ذکاوتی فوق‌العاده در تله انداخته‌ای، قند توی دلت آب می‌شه و به خودت می‌بالی . . . چه حس خوشایندی!!!
به دنیای مجازی فوتبال خوش آمدید، صدای ما را از هت‌تریک می‌شنوید!



نفس‌ها را در سینه حبس کنید، این‌جا یک دنیای جدید است!

۱۰ سال از راه‌اندازی هت‌تریک می‌گذرد و هنوز هیج رقیبی نتوانسته طرفداران فوتبال را تا این اندازه سیراب کند.


سهل و ممتنع . . . بهترین جمله‌ای‌ست که می‌توان درباره‌ی هت‌تریک گفت . . . تیم‌داری مجازی؛ در یک مساحت کم؛ قد صفحه‌ی مونیتور . . . باور کنید در این دنیا هیچ‌ چیز به اندازه‌ی «باهم بودن» دل‌چسب نیست و هت‌تریک عین باهم بودن است . . . دنیای عظیمی با نزدیک به یک میلیون کاربر از سراسر جهان؛ در این بازی می‌توانید دوستان جدید زیادی پیدا کنید و از بودن با آن‌ها و رشد کردن در کنارشان لذت ببرید.
هت‌تریک، بازی اینترنتی رایگانی‌ست که در آن می‌توانید یک تیم مجازی را هدایت کنید و به سوی قله‌های افتخار، رهنمون سازید. البته در این راه باید با سایر شرکت‌کننده‌ها نیز به رقابت بپردازید.
در این بازی، هم به‌عنوان مالک باشگاه و هم در نقش یک سرمربی ایفای نقش می‌کنید. بازیکن خرید و فروش ‌می‌کنید، پول باشگاه را روی تیم جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنید، تیمی از بازیکنان مناسب را آماده می‌کنید، نوع تمرینات را مشخص می‌کنید، ترکیب تیم را برای بازی بعد تنظیم می‌کنید و خیلی کارهای دیگر که انجام دادن آن، بسیار شیرین‌تر از به‌زبان آوردن آن‌هاست.



تاریخچه:

هت‌تریک متعلق به سوئد است و برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ میلادی پا به عرصه‌ی بازی‌های مجازی گذاشت . . . همان زمان که Worldaway و پس از آن There در قالب «زندگی‌های مجازي» وارد اینترنت شدند.
اکنون قریب به ۱۰ سال از آن ماجرا می‌گذرد و در این مدت، نسخه‌ی ابتدایی و اولیه‌ی هت‌تریک هرساله با تغییرات جدیدی همراه بوده است؛ گرافیک سایت و الگوریتم‌ها، همه به سمت واقعی‌تر شدن گام برداشتند و هت‌تریک هرچه بیشتر به فوتبال واقعی شبیه شد در نتیجه، هر روز بر محبوبیت آن بین بازی‌های مجازی فوتبال افزوده شد.



چرا هت‌تریک؟

اگر تابه‌حال با FIFA Manager کار کرده باشید، لذت تیم‌داری مجازی را حس کرده‌اید! اما هت‌تریک چیزی فراتر از این بازی‌هاست. این‌جا رقبایتان آدم‌هایی واقعی و باهوش هستند و نمی‌توان به راحتی آن‌ها را شکست داد.
در بازی‌هایی نظیر فیفا منیجر، بازیکن‌ها همواره تکراری بودند و تیم‌های رقیب، با یک برنامه‌ی کامپیوتری ساده و مصنوعی، نمی‌توانستند جذابیت‌های فوتبال واقعی را به‌نحو مناسبی به نمایش بگذارند و مربیگری به‌شدت وابسته به قدرت باشگاه انتخابی بود.
هت‌تریک به شما احساس بسیار خوشایندی می‌دهد که مشابه آن را در هیچ جای دیگری نمی‌توانید بیابید . . . این‌جا هوش، علاقه، تجربه و از همه مهم‌تر تلاش، حرف اول را می‌زند.



روش کار با هت‌تریک:

عضویت در این سایت کاملا رایگان است. با ثبت‌نام در آن پس از مدت‌زمان کوتاهی یک تیم در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما می‌توانید کارتان را شروع کنید.
هت‌تریک یک تیم در دسته‌های پایین‌تر ایران، به شما واگذار می‌کند و باید سعی کنید با مدیریت و مربیگری مناسب، به دسته‌های بالاتر صعود کنید. مثلا در ایران ۵ دسته وجود دارد (دسته یک، ۱ لیگ؛ دسته دو، ۴ لیگ؛ دسته سه، ۱۶ لیگ و . . . ) لیگ‌ها هشت تیمی‌ست و بازی‌های فصل همانند فوتبال واقعی اروپا، یک‌شنبه‌ی هر هفته برگزار می‌شود.

سازندگان این سایت به عوامل بسیار ظریفی که در فوتبال مؤثر است، کاملا توجه کرده‌اند و هرساله با کمک گرفتن از برنامه‌نویسان حرفه‌ای و تغییر در منطق بازی فوتبال، آن را به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند. مواردی مثل آب و هوا، هواداران و انتظار آن‌ها از تیم، روحیه‌ی تیمی و آمادگی جسمانی، استفاده از کادر متخصص (کمک‌مربی، اقتصاد‌دان، روان‌شناس ورزشی، فیزیوتراپ، پزشک تیم و . . .) از شاخص‌ترین فاکتورهایی‌ست که در نظر گرفته شده است. بازیکنان تیم در ابتدا همگی اهل کشور مالک باشگاه بوده و در حالت پیش‌فرض در سطح متوسط نسبت به دسته‌ای که در آن هستند، قرار دارند.

داشتن یک استراتژی مناسب برای توسعه‌ی تیم، بسیار حائز اهمیت است و تمرین، کلید این موفقیت است. در هت‌تریک می‌توانید هر جمعه بازیکنانتان را تمرین داده و قابلیت‌های آن‌ها را افزایش دهید و در بازی لیگ که همانند فوتبال واقعی، ۹۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد، به صورت زنده و مستقیم، شاهد هنرنمایی بازیکنانتان باشید. گزارش مسابقه به شما اجازه می‌دهد که احساس کنید واقعا در کنار چمن یک مسابقه‌ی فوتبال حضور دارید.

نرم‌افزارهای رایگانی نظیر hattrickcontrol ،hattrickpoli و hattrickforever نیز وجود دارند که در حالت آفلاین همه‌ی اطلاعات تیم را در اختیارتان قرار می‌دهند تا برای تحلیل‌ها نیازی به اتصال به شبکه نداشته باشید.

مانند فوتبال واقعی، در هت‌تریک جام‌حذفی و جام‌جهانی نیز وجود دارد. با عضویت در این سایت و پرورش بازیکنان ایرانی، می‌توانید به قدرتمند شدن تیم ملی ایران در هت‌تریک نیز کمک کنید و کار سرمربی تیم ملی را برای انتخاب بازیکنان شایسته‌تان راحت‌تر کنید.
کاربران ایرانی خیلی دیر با هت‌تریک آشنا شدند و هم‌اکنون تعداد آن‌ها از مرز ۵۰۰ نفر گذشته که این رقم در مقایسه با کشوری چون سوئیس با بیش از ۵۰ هزار کاربر، بسیار ناچیز است. آن‌هم برای مردم فوتبال‌دوست ایران . . .
برخی کاربران دل‌سوز و فعال ایرانی هت‌تریک، دست به ابتکاری جالب زدند و با اقدامی شجاعانه، کار ترجمه‌ی سایت را به زبان پارسی برعهده گرفتند و ‌اکنون می‌توانید با استفاده از زبان فارسی، لذتی دوچندان از کار با هت‌تریک و بودن در کنار دوستانتان احساس کنید و این امر می‌تواند در افزایش کاربران ایرانی نیز مثمرثمر باشد.

آدرس رسمی سایت http://hattrick.org است و به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده است.

بسیاری از کاربران ایرانی هت‌تریک علاوه‌ بر سایت اصلی، از انجمن هت‌تریک ایران به آدرس http://hattrick.ir نیز استفاده می‌کنند و در آن به بحث و تبادل اطلاعات می‌پردازند؛ محیطی بسیار صمیمی که در آن می‌توانید سؤالات خود را از باتجربه‌های هت‌تریک بپرسید.

چرا معطلید؟!!! وقت را بیش از این هدر ندهید؛ به هت‌تریک بپیوندید تا حس خوب باهم بودن را تجربه کنید!

http://hattrick.org
 

masoud_dj

New Member
به خاطر مطلب زیباتون ممنونم
به بچه ها بگم که من تو این سایت عضو شدم و خیلی داره بهم حال میده
اونایی که علاقه مندن حتما بیان عضو بشن امتحانش ضرری نداره
 

alex_irooni

New Member
میبینم که روز به روز داره به تعداد کاربران ایرانی این سایت اضافه میشه .
خوشحالم که تونستم در معرفی این بازی به دوستان خوب هم وطنم نقشی داشته باشم. :d
 

egcom

Member
من ثبت نام کردم اما هنوز تو لیست انتظارم . چقدر طول میکشه تیم رو بهم بدن ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا