H-assan
Well-Known Member
تهران- خبرگزاري کار ايران
e-Learning يک ابزار و وسيله است, نه يک علم و کمکي براي انجام فرآيند تعليم و تربيت است.
دکتر"حسين کينژاد", عضو هيات علمي دانشگاه آزاد تهران و مديرعامل شرکت"طلوع" در گفت و گو با خبرنگار سرويس ICT ايلنا, گفت: e-Learning محيط مجازي است که يک دانشجو و کاربر از آن استفاده لازم در زمينه يادگيري الکترونيکي ميکند.
وي تصريح کرد: e-Learning صرفهجويي در وقت, کاهش هزينه و امکانات غير فيزيکي را به وجود ميآورد.
وي با اشاره به ضعف شناخت متخصصان از e-Learning گفت: در حال حاضر متخصصان کشور نميدانند که ما به شناخت نيازهاي آموزشي بهتر احتياج داريم, تا آموزش الکترونيکي.
وي گفت: e-Learning از جنبههاي علوم انساني و علوم فني تشکيل شده و بايد با مديريتي درست اين دو علم با هم هماهنگ شوند, ولي در کشور اين مديريت وجود ندارد.
وي با اشاره به پروژه ابزار ساخت محتوا گفت: اين پروژه به کشور کمک ميکند, تا محتواي آموزشي ساخته شود.
gooya
e-Learning يک ابزار و وسيله است, نه يک علم و کمکي براي انجام فرآيند تعليم و تربيت است.
دکتر"حسين کينژاد", عضو هيات علمي دانشگاه آزاد تهران و مديرعامل شرکت"طلوع" در گفت و گو با خبرنگار سرويس ICT ايلنا, گفت: e-Learning محيط مجازي است که يک دانشجو و کاربر از آن استفاده لازم در زمينه يادگيري الکترونيکي ميکند.
وي تصريح کرد: e-Learning صرفهجويي در وقت, کاهش هزينه و امکانات غير فيزيکي را به وجود ميآورد.
وي با اشاره به ضعف شناخت متخصصان از e-Learning گفت: در حال حاضر متخصصان کشور نميدانند که ما به شناخت نيازهاي آموزشي بهتر احتياج داريم, تا آموزش الکترونيکي.
وي گفت: e-Learning از جنبههاي علوم انساني و علوم فني تشکيل شده و بايد با مديريتي درست اين دو علم با هم هماهنگ شوند, ولي در کشور اين مديريت وجود ندارد.
وي با اشاره به پروژه ابزار ساخت محتوا گفت: اين پروژه به کشور کمک ميکند, تا محتواي آموزشي ساخته شود.
gooya