مدل Tiratus .....

نظر شما دوستان در مورد این کار چیه ؟ ممنون از توجه شما .

  • عالی

    رای: 9 52.9%
  • خوب

    رای: 5 29.4%
  • متوسط

    رای: 2 11.8%
  • ضعیف

    رای: 1 5.9%

  • مجموع رای دهندگان
    17

HOMAYOON.F

Member
آفرین تا اینجا خیلی خوبه، اما تکلیف مشخص نیست که چه نوع کاراکتریه!! :green:
آخه یا باید کاراکتر نرم تن باشه و بدون اسکلتبندی یا با اسکلتبندی باشه!
الان این تا شدگی که روی بازوهای اختاپوسی شکلش هست، نشون از وجود مفصل در اون قسمته در صورتی که همچین بازوهایی استخوون ندارن!
از اون طرف دستهایی مثل دستهای انسان داره که اونا حتماً دارای استخوانبندی هستن.
بعد تو سرش هم یه مواردی به چشم میاد که البته راحت میشه رفعشون کرد.
در نهایت باید بگم که کارتون خیلی عالیه و اون تکسچرهایی که تو عکسهای بالا تو ویوپورت هستن خیلی خوب شدن، همینطور موارد مثبت خیلی زیادی در روند کارتون نظر رو به خودش جلب میکنه.
منتظر ادامه ی کار هستم... :rose:
 

Mandana

Active Member
ایول پژمان هه منتظر ادامه ش هستیم ببینیم چه می کنی
دستهاشو دوس نداشتم :اسمایل خجالت:
اما تکستچر و متریال و همینطور صحنه پشتشون خعلی عالی شده
رندر بگیر دیگه دق کردیم:green::rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
پایان کار....!

سلام دوستان

شرمنده یکم طول کشید تا کار رو تکمیل کنم . (این سربازی اگه اجازه بده یکم هم میشه زندگی کرد :sad:)

6cda9b28683b48619662.jpg


در مورد تصویر باید بگم که اون دودی که از بدن مدل بلند شده با FumeFX هست .
از 3 تا نور استفاده کردم .
موتور رندر MentalRay هست و برای کامپوزیت از Combustion استفاده کردم .

b4f28a9d11184210bd06.jpg


در اینجا طرح های انتهایی و همچنین تصویری کوچیک از کار نهایی رو می ذارم . تصویر اصلی و کامل رو در گالری گذاشتم .

302e5314bc8c4311950c.jpg


موفق باشید :rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
و همچنان ادامه کار...!

سلام به همه دوستانی که کار رو دنبال کردن

از همه ممنون .

به گفته دوستان در قسمت گالری ، زاویه رندر و تکسچر ها رو عوض کردم که به نظر خودم هم خیلی بهتر شد . ایشالا به زودی رندر نهایی از این زاویه رو هم میذارم . (واقعا انقدر سرمو شلوغ کردن که به سختی می رسم روش کار کنم :sad:)

d8340c1e71e5429fa4f5.jpg


کادربندی جدید ،که دارای پرسپکتیو بیشتر و قابل تشخیص تری هست . روی تکسچرهاش هم کلی کار کردم .
همچنین روی تکسچر بامپ تا جزوئیات بیشتری رو برسونه . فعلا به صورت Override یه رندر گذاشتم .

بازم ممنون از نظراتتون
موفق باشید :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
پیمان عالی شده.دمت گرم.حال کردم.
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
سلام این زاویه خیلی بهتر شد یکم هم دوربین از صحنه دورتر شه تمرکز چشم روی کاراکترا بیشتر میشه
خیلی خوب پیش می رید و موفق باشید
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
تشکر

سلام این زاویه خیلی بهتر شد یکم هم دوربین از صحنه دورتر شه تمرکز چشم روی کاراکترا بیشتر میشه
خیلی خوب پیش می رید و موفق باشید

سلام فاطمه جان

ممنون که نظر می دید .
در مورد زاویه دوربین هم حق باشماست ، خودم هم از این زاویه بیشتر خوشم اومده ، فقط چون مدلها دارای جزئیات زیادی هستند ، می ترسم با دور کردن دوربین ، این جزئیات رو تا حدی از دست بدم ولی این کار رو انجام میدم ، اگر خوب شد حتما ازش استفاده می کنم .

دلیل سرعت کم در کار هم تست رندر های طولانی هست . مثلا برای یک تست رندر ساده در حالت LOW و بدون Caustics در سایز 1000x750 ، باید 1 ساعت صبر کنم .متاسفانه با اینکه پردازندم در حالت 35% اورکلاک هست ولی بازم به خاطر حجم زیاد استفاده از Displace و شیدر SSS ،سرعت رندرها پایین هست :sad:

موفق باشید :rose:

 
آخرین ویرایش:

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همه دوستان

بلاخره این کار هم تمام شد . چون درگیر کارهای دیگم بودم نشد که زودتر تمومش کنم .

از همگی ممنون که کار رو دنبال کردید .

تصویر نهایی رو در قسمت گالری گذاشتم .

امیدوارم موفق باشید :rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا