مدل کفش پاشنه بلند زنانه

حالا می‌خواهیم فهرستی از به‌روزترین کفش‌های پاشنه‌بلند 2022 را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با نگاهی به کفش‌های پاشنه‌بلند روز دنیا، بیش‌ازپیش در عرصه‌ی مد و خاص متفاوت باشید.

یکی از آیتم‌های که در طراحی کفش 2022 زیاد به چشم می‌خورد، کفش‌ پاشنه بلند زنجیر دار است.

که بسته به بزرگ و کوچک بودنشان در موقعیت‌های متفاوت کاربردشان متفاوت می‌شود. به‌گونه‌ای که اگر زنجیرهایشان بلند و بزرگ باشند بیشتر به درد استایل‌های راحت و کژوال می‌خورند و اگر زنجیرهایشان کوچک باشند بیشتر مناسب استایل‌های رسمی هستند.

یکی دیگر از مدهای کفش پاشنه بلندی که حدود پانزده سال پیش در بازار مد رایج بود، کفش‌ پاشنه بلند بنددار هستند که دوباره روانه بازار شدند.

این نوع کفش‌ها درواقع نوعی طراحی مجدد از مدل قدیمی به‌حساب می‌آیند که بیشتر مناسب استفاده برای فصل تابستان‌ هستند.

می‌توانید این کفش‌ها را با پیراهن یا شومیز زنانه شیک ست کرده و ظاهری متفاوت برای خود به وجود بیاوردید.

این روزها استایل مینیمال، طرفدارهای بسیاری پیداکرده که می‌توان رد این سبک از طراحی را در انواع طراحی، از طراحی دکوراسیون گرفته تا طراحی لباس و اکسسوری و غیره جست.

همچنین در طراحی کفش هم، دوباره طرح‌های ساده و مینی مال جای خودش را در میان انواع متعدد و گوناگون کفش‌ها پیداکرده و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است .

این کفش‌ها به دلیل رنگشان که تک‌رنگ و یکدست بوده و غالباً در رنگ‌های سیاه ، سفید و یا خاکستری دیده می‌شوند به‌راحتی قابلیت ست کردن با بقیه لباس‌ها رادارند و شما به‌راحتی می‌توانید با مدل کفش‌ پاشنه‌بلند مینیمال ظاهری ساده و متفاوت برای خود رقم بزنید.

1263edaf-0535-4cc7-b04b-c7573afdba9e.jpg

کفش پاشنه بلند ترنسپرت و همچنین کفش پاشنه بلند خزدار از 2019 در عرصه مد بسیار موردتوجه قرارگرفته و نظر بسیاری از بانوان شیک‌پوش را به خودش جلب کرده است.





ازآنجاکه بازار کفش‌های پاشنه بلند، بسیار متنوع است درنتیجه سالانه کفش‌های پاشنه بلند در طراحی‌های متعدد و مدل‌های بسیار زیبا روانه بازار می‌گردند و هر بانوی شیک‌پوش و خوش استایلی می‌داند برای اینکه با ظاهری متفاوت و آراسته بتواند در مکان‌های گوناگون ظاهر شود می‌بایست در کمد لباسی‌اش مجموعه‌ای از متفاوت‌ترین کفش‌ پاشنه‌بلند متناسب با به‌روزترین ترند و مد دنیا داشته باشد، درنتیجه خرید اینترنتی کفش زنانه امکان انتخاب و دسترسی به کفش دلخواهتان را برای شما فراهم می‌کند.



درنهایت شما باید در هنگام خرید کفش پاشنه‌ بلند زنانه، علاوه بر فاکتور زیبایی ، راحت بودن کفش پاشنه بلند را هم در نظر بگیرید ، زیرا استفاده طولانی‌مدت از کفش پاشنه بلند باعث به وجود آمدن عوارضی چون کمردرد، پادرد و بسیاری امراض دیگر را برای شما به وجود می‌آورد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا