مدل کفش زنانه

کفش پاشنه بلند​

یکی از کفش هایی که خانم ها باید در کمد خود داشته باشند، کفش پاشنه بلند زنانه است که گزینه مناسبی برای مجالس و مهمانی هاست. کفش پاشنه بلند برای خانم ها در سنین مختلف مناسب است و هر خانم به یک جفت از آن ها نیاز دارد رو خرید جدیدترین کفش پاشنه بلند زنانه هر ساله طرفداران زیادی دارد.

اگر می خواهید در مجالس عروسی و... قد بلندتر دیده شوید، این نوع کفش را بپوشید اما باید بدانید پوشیدن کفش پاشنه بلند به مدت طولانی باعث بروز عوارضی در بدنتان می شود.

کفش پاشنه بلند جلو بسته دارای شکلی کلاسیک بوده و بسیار کاربردی هستند و می توان آن را با لباس های مختلفی ست کرده و در مجالس متعددی از آن استفاده کرد، مخصوصا اگر یک کفش پاشنه بلند مشکی انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند

نیم بوت​

با فرارسیدن فصل سرد سال یکی از کفش هایی که جای خالی آن در کمدتان احساس می شود، نیم بوت ها هستند که علاوه بر گرم نگه داشتن پا ها و راحت بودن استایل شما را کامل و جذاب تر می کنند. نیم بوت ها تا روی قوزک یا مچ پا را می پوشانند و انواع مختلفی دارند،از انواع اسپرت و پاشنه بلند آن ها می توان در موقعیت های مختلف استفاده نمود.

این مدل ها هیچ وقت از مد نمی افتند و نیاز شما به خرید کفش زنانه و صرف هزینه را از بین خواهند برد. این نوع کفش ها را می توانید با هر نوع لباس و در موقعیت های مختلف بپوشید و استایلی زمستانه و زیبا داشته باشید.

نیم بوت پاشنه دار

بوت بلند​

بوت برای روزهای برفی و بارانی ایده آل است پس شما علاوه بر نیم بوت، به یک جفت بوت بلند بدون پاشنه یا با کمترین میزان پاشنه هم نیاز خواهید داشت. بوت های بلند با قد تا روی زانو، از جذاب ترین کفش های زنانه هستند، آن ها کشیدگی و زیبایی پاها را به خوبی نشان می دهند. اگر یک مدل ساده و ترجیحا مشکی را انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که با اکثر شلوار های زنانه و لباس های شما هماهنگ می شود.

کفش های پاشنه سه سانتی و لژدار​

کفش هایی که پاشنه خیلی بلندی دارند تنها مناسب مجالس هستند. اگر شما دوست ندارید کتانی یا کفش بدون پاشنه بپوشید، حتما به یک کفش پاشنه سه سانتی نیاز دارید. کفش های پاشنه سه سانتی، کفش های شیک و رسمی هستند که می توانید آنها را در اکثر موقعیت ها بپوشید.

کفش های لژدار یا پاشنه ضخیم به خاطر فرم پاشنه شان راحت هستند و راه رفتن با آنها چندان مشکل نیست. به همین خاطر بسیاری از خانم ها دوست دارند این مدل کفش ها را داشته باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا